Jump to content

Invisionfree

Recommended Posts

Geplaatst:
Voor een nieuwe skin moet je naar een IF Skin website gaan waar ze daar skins hebben.

Als je jezelf hier registreert, kan je zelf een skin uitkiezen. Als het goed is staat er hoe je het kan ''installeren''. Er staan een paar codes op en ook staan ze erbij aangewijst waar je die moet plaatsen.

Het belangerijkste is de Style Sheets. Die moet je veranderen. Maar waarschijnlijk ook een paar codes in de Board Wrappers.

Registreer je eerst op IFSkinZone, want anders kan je daar geen skins uit plukken.

Bedankt.

Ik heb nog één vraag:

Hoe kan je een lid (bijv. de admins) een aparte kleur in zijn naam geven?

Geplaatst: (bewerkt)

Hier de code:

Voor alleen een ''rode'' kleur:

<span style='color:red'>

Voor kleur + bold (dikgedrukt):

<span style='color:red; font-weight:bold'>

Je kan als je andere kleuren wilt gebruiken, gewoon ''red'' vervangen met bijv. green, blue, purple, yellow etc.

Edit:

Hier de topic waar ik het gevonden heb als je echt alles wilt zien:

http://support.invisionfree.com/index.php?showtopic=1404

Edit2:

Owja sorry, ik ben zo dom om te vergeten te zeggen waar je het moet invoeren:

User and Groups -> Manage Usergroups -> Druk ''Edit'' welke groep je wilt bewerken -> En je moet het invullen bij:

Online List Format [Prefix]

(Can be left blank)

(Example:<span style='color:red'>)

En als dit niet werkt vul je het bij de ene die eronder zit.

Bewerkt: door Gangsta
Geplaatst:

Euhm, is het mogelijk dan om bv. het handmatig te vertalen? Ik ben Root Admin. Op IPB 2.2 gaat dat maar hoe moet dat op 1.3?

Geplaatst:
Euhm, is het mogelijk dan om bv. het handmatig te vertalen? Ik ben Root Admin. Op IPB 2.2 gaat dat maar hoe moet dat op 1.3?

Board moet gewoon in het Engels zijn. Ookal maak je een zelfgemaakte mod volgens mij. Je moet ad-removal kopen. (wat zonde is van je geld)

Ookal koop je ad-removal en je zet de code erop; dan heb je van die probleempjes bij een post. Voorbeeld:

Het script vertaalt bijvoorbeeld ''topic'' naar ''onderwerp''. Dus als je kijkt naar je skin etc. zie je allemaal onderwerp. Maar als je bijvoorbeeld iets post en je zet het woord 'topic' erin, word dat ook vertaald naar onderwerp: wat zeer irritant is eigenlijk.

Als je toch gebruikt maakt van InvisionFree of IPBFree of wat anders raad ik je echt aan om gewoon Invision Power Board 1.3.1 te installeren op een gratis host. (Als je geen geld wilt uitgeven)

Waarom?

- Betere skins

- Je hebt standaard Nederlands talig (ook Engels)

- Veel meer modificaties

Nadelen zijn:

- Té slecht beveiligd. Je kan natuurlijk de Security Updates installeren wat ook eigenlijk hackbaar is.

Of gewoon PHPbb installeren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...