dennis1204 Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Kan iemand mij een link geven waar ik 3D studio max kan downloaden??? Reageren
DaBeast Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Met Google was hij erg makkelijk te vinden hoor. Download hem door op één van de volgende te klikken op de site: External Mirror 1 Softpedia Secure Download (RO) Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
K.O. Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 ehm, hoort een Moderator zich niet aan de regels te houden? Of is 3dsmax ineens gratis geworden? De link die jij geeft is volgens mij toch echt illegaal. Volgens mij is het ook de volledige versie en niet de trial -> dus illegaal. >>> Door DaBeast: Ik hou me zeker aan de regels, het is een trial. Hoe weet ik dit? Omdat ik het zelf het gedownload om te checken als het niet illegaal was .<<< Ok, sorry. Ik weet alleen van Softpedia dat niet alles daar even legaal is, dus ik begon te twijfelen. Vond t ook een beetje vreemd dat je dennis niet naar de 'officiele' site stuurde (d.w.z. -> Autodesk) >>> Door DaBeast: Omdat je op de officiele site aleen nog maar de 3DS Max 9 trail kan downloaden .<<< Reageren
Wazuup Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 ehm, hoort een Moderator zich niet aan de regels te houden? Of is 3dsmax ineens gratis geworden? De link die jij geeft is volgens mij toch echt illegaal. Volgens mij is het ook de volledige versie en niet de trial -> dus illegaal. Ja een moderator hoort zich aan de regels te houden. En dat is hier ook het geval. Beter kijken graag in het vervolg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.