martin123 Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 (bewerkt) heey mensen hoe kom ik bij die bank beroof missie als ik die keycart al hebt ik heb hellemaal geen letters meer in me map staan wa moet ik doen mail het naar martin123 Bewerkt: 10 augustus 2007 door martin123 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 heey mensen hoe kom ik bij die bank beroof missie als ik die keycart al hebt ik heb hellemaal geen letters meer in me map staan wa moet ik doen mail het naar martin123 Om 'Breaking the Bank at Caligula's' te kunnen spelen, moet je deze missies minimaal gehaald hebben: High Noon Freefall Green Goo Madd Dogg, Saint Mark's Bistro Up, Up and Away Keycard van Millie Meestal staan de missies op Verdant Meadows nog open, die moeten dus ook nog gedaan worden. Je herkent die missies aan het volgende icoontje: . Ga voor je zelf dus even na wat je al wel en niet gedaan hebt, want er is vast en zeker een missie uit dit rijtje die nog niet gedaan is. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 (bewerkt) Kijk op deze pagina voor de missie overzigt van de missies in LV http://nl.wikigta.org/wiki/Las_Venturas_Missies Bewerkt: 11 augustus 2007 door GTA-fan2 Reageren
martin123 Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 bedankt jongens is al klaar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.