easteregg Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 Yow Weet iemand wat ik bij de missie New Model Army moet doen Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cliffkeeeuh Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 YowWeet iemand wat ik bij de missie New Model Army moet doen Alvast bedankt hey New model army is toch de missie met de rc helicopter he. Het is de bedoeling dat je met je heli de weg vrij maakt voor de rc wagen met bv bruggen te maken of de tonnen die op de baan liggen weg te leggen en dan ook de tanks die de rc wagen proberen kapot te krijgen via een bom die bij je basis ligt te gaan halen en deze op de tank te laten vallen cliffkeeeuh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
i kill ryder! Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 ja het is heel simpel gewoon eerst die tanks neer knallen en dan die bruggen neer leggen en die teringzooi weg halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 ja het is heel simpel gewoon eerst die tanks neer knallen en dan die bruggen neer leggen en die teringzooi weg halen. Kun je de volgende keer een beetje op je taal letten. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 (bewerkt) Deze missie is toch niet zo moelijk Bewerkt: 24 december 2004 door Lennert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cisse Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 Ik vind hem moeilijk ik krijg die dingen niet verplaatst, bv. die plank voor die brug, hoe neem je die op(ik moet hem slepen over de grond, wat dus niet lukt) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 (bewerkt) het staat erbij hoe het moet hoor d8 ik )) Ik zou gewoon eerst die tanks kapot make dan die stenen weghale en dan die planke over water leggen Bewerkt: 14 januari 2005 door Sultan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 als het goed is moet je op O klikken en dat pakt hij ze op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cisse Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 op O drukken stond er nergens bij bij de hulp. Ik krijg ze nu met moeite weg geduwt..; maar weet dat het zo niet moet... PS2 is nu niet hier dus zal het later testen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 ik vind de missie best moeilijk kan niet zo goed schieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cisse Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 In New Model Army moet je niet eens schieten... UITLEG BIJ NEW MODEL ARMY: Met O kan je objecten opnemen en verplaatsen.. door opnieuw O in te drukken laat je het object vallen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 In New Model Army moet je niet eens schieten...UITLEG BIJ NEW MODEL ARMY: Met O kan je objecten opnemen en verplaatsen.. door opnieuw O in te drukken laat je het object vallen. je moet idd niet schieten je moet bommen met O oppakken en dan op de tanks laten vallen eerst alle tanks vernietigen en als er gezecht word om wat te verplaatsen doe je dat en als je een brug moet maken doe je dat want de tegenparty blijft van die tonnen neergooien om de missie te vermoeilijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cisse Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 Beste strategie: Maak eerst de tanks kapot die je 'Bandit' kapot maken en dan leg je eerst alle bruggen en dan verwijder je de tonnen rustig aan tijd genoeg heb je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 maak eerst de tanks kapot met een bom die in je basis ligt hang vlak bove ze en duw op het O'je en doe dan alle tanks kapot dan doe je alle brugen pak zo'n plank met het O'je op en laat hem ook los met O. en dan pak je die vaten met het rondje op en gooi je ze weg. en dan mission passed!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 allereerst vijandelijke heli uitschakelen met bom voordat die vijandelijke heli nog meer rotzooi maak vb tonnenversperringen verspreiden best eerst heli uitschakelen en daarna terug naar basis om bommen af te hale voor tanken uit te schakelen, daarna af en toe wat weg schoon maken vb tonnen wegdoen en daarna planken afhalen voor bruggen maken tip planken => best laag vliegen om ze gemakkelijk te leggen moet niet perfect mag soms ook zomaar plank in richting van weggetjes en zorg dat plank in midden van weggetjes en op O drukken en rtap terugvliegen voor meer planken af te halen en andere gatje in wegens te voltooien met planken tonnen verplaatsen gewoon boven tonnen vliegen en zorg wel net boven ton en op O drukken en wat verder vb in gras of in water, opnieuw op O om loslaten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.