kgta forum Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 (bewerkt) Ik snap niet hoe je naar liberty city moet ik snap de beschrijving op wiki gta ook niet helemaal dus vraag ik hulp hoe ik naar liberty city moet en welke voertuigen heb ik nodig en wie kan mij een plattegrond geven wat er van liberty city onsolid is en wel solid is want er stond op wikigta dat niet alles van liberty city solid is en dat ~je er dwars doorheen valt als je op een onsolid oppervlak terecht komt wie kan mij hier mee helpen plies!! Bewerkt: 10 augustus 2007 door kgta forum Reageren
Bling Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Indien je buiten de missie "Saint Markt's Bistro" om zonder modificaties en dergelijke in Liberty City wilt geraken, raad ik je aan dit filmpje eens te bestuderen. Lantyz legt het hier heel duidelijk uit, met daarbij het benodigde beeldmateriaal. Wat dat kaartje betreft: deze is gewoon op deze pagina van WikiGTA te vinden. Exacte link naar het kaartje: Klik. Reageren
kgta forum Geplaatst: 10 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 (bewerkt) Indien je buiten de missie "Saint Markt's Bistro" om zonder modificaties en dergelijke in Liberty City wilt geraken, raad ik je aan dit filmpje eens te bestuderen. Lantyz legt het hier heel duidelijk uit, met daarbij het benodigde beeldmateriaal. Wat dat kaartje betreft: deze is gewoon op deze pagina van WikiGTA te vinden. Exacte link naar het kaartje: Klik. is dat het enige stuk solide liberty city is de rest allemaal on solid kan je eigenlijk ook in een ander stuk liberty city komen of gaat dat alleen met de jetpack om er overheen te vliegen. (kan je in lyberty city eigenlijk met cheats een voertuig spawnen of komt dat voertuig dan in san andreas terecht ).(vreemd volgens mij kan je ook in lyberty city komen terwijl alles solid is want in de missie sain marcos bistro ben ik de laatste forrellis omzeild zonder ze dood te schieten en toen was ik buiten en toen kon ik te voet geheel liberty city verkennen zonder jetpacks enz. alles was solid dat vond ik wel vreemd. ik kon alle eilanden betreden alleen waren de bruggen allemaal afgesloten dus moest ik met een jetpack over het water heen vliegen maar alle eilanden waren solid en er liepen ook mensen over straat en er reden wel bijzonder weinig autos over straat gellukkig kon ik een auto spawnen een ding vond ik vreemd dat zal waarschijnlijk wel een fout in het spel zijn ik kon zelfs het allereerste safehouse uit gta 3 kopen dat heb ik dan gelijk gedaan want dan kan ik ook in liberty city saven dan hoef ik niet iedere keer de missie te falen want dan kan ik het spel namelijk in liberty city opstarten ik vind dit allemaal heel erg vreemd maar in de stad san andreas is alles gewoon en komen er geen rare dingen in voor ha ha nu heb ik dus een double pakket van SA en Lib. city vriendelijke groeten Karel gta forum Bewerkt: 10 augustus 2007 door kgta forum Reageren
Bling Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Ik zal alles in stukjes beantwoorden, aangezien dat makkelijker is dan alles in één lopend geheel te vertellen. is dat het enige stuk solide liberty city is de rest allemaal on solid kan je eigenlijk ook in een ander stuk liberty city komen of gaat dat alleen met de jetpack om er overheen te vliegen.Ja, dat is het enigste sollid-stukje van Liberty City. De rest verkennen met bijvoorbeeld de jetpack zal lastig gaan, aangezien Liberty City nou eenmaal een hooggelegen interieur is. Voor de jetpack is deze hoogte iets te hoog, helaas.kan je in lyberty city eigenlijk met cheats een voertuig spawnen of komt dat voertuig dan in san andreas terecht.Je kunt er wel een voertuig spawnen, maar deze zal onzichtbaar zijn. Je kunt hem dus wel gebruiken, maar niet zien.vreemd volgens mij kan je ook in lyberty city komen terwijl alles solid is want in de missie sain marcos bistro ben ik de laatste forrellis omzeild zonder ze dood te schieten en toen was ik buiten en toen kon ik te voet geheel liberty city verkennen zonder jetpacks enz. alles was solid dat vond ik wel vreemd. Dit komt doordat dit nou net hét sollid-stukje van Liberty City is. Op zich niet gek, aangezien je buiten deze missie -normaal gesproken- hier helemaal niet hoort te komen.ik kon alle eilanden betreden alleen waren de bruggen allemaal afgesloten dus moest ik met een jetpack over het water heen vliegen maar alle eilanden waren solid en er liepen ook mensen over straat en er reden wel bijzonder weinig autos over straat gellukkig kon ik een auto spawnen een ding vond ik vreemd dat zal waarschijnlijk wel een fout in het spel zijn ik kon zelfs het allereerste safehouse uit gta 3 kopen dat heb ik dan gelijk gedaan want dan kan ik ook in liberty city saven dan hoef ik niet iedere keer er naar toe te vliegen want dan kan ik het spel namelijk in liberty city opstarten ik vind dit allemaal heel erg vreemd maar in de stad san andreas is alles gewoon en komen er geen rare dingen in voor ha ha nu heb ik dus een double pakket van SA en Lib. city Het is mij, om eerlijk te zijn, een raadsel wat je in dit stukje loopt te bazelen. Maar om het kort te houden: Liberty City is slechts een interieur, bedoeld voor de missie 'Saint Mark's Bistro'. Je kunt hier daarom op geen enkele manier saven, op het gebruik van modificaties (zoals de Noobmode) na. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 vreemd volgens mij kan je ook in lyberty city komen terwijl alles solid is want in de missie sain marcos bistro ben ik de laatste forrellis omzeild zonder ze dood te schieten en toen was ik buiten en toen kon ik te voet geheel liberty city verkennen zonder jetpacks enz. alles was solid dat vond ik wel vreemd. Je kunt helemaal niet door heel Liberty City lopen in die missie En wat je ook zegt het kan toch niet want het is nooit gemaakt in SA alleen die Bistro en een stukje is gemaakt. Reageren
WackoX Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 (bewerkt) Heeft iemand de goed coordinaten van Liberty City? want altijd als ik de teleport functie gebruik, werkt het niet, ik val dan van heel hoog in de lucht naar beneden ik hoor wel 0,1 seconden geluid Bewerkt: 10 augustus 2007 door Danny_k Reageren
JasonStatham Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Op wikiGTA staat dat je moet uitkijke omdat niet alles solif is maar als je de jetpack cheat intoets kan je tgg gewoon alles rustig bekijke?? Reageren
kgta forum Geplaatst: 10 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 (bewerkt) vreemd volgens mij kan je ook in lyberty city komen terwijl alles solid is want in de missie sain marcos bistro ben ik de laatste forrellis omzeild zonder ze dood te schieten en toen was ik buiten en toen kon ik te voet geheel liberty city verkennen zonder jetpacks enz. alles was solid dat vond ik wel vreemd. Je kunt helemaal niet door heel Liberty City lopen in die missie En wat je ook zegt het kan toch niet want het is nooit gemaakt in SA alleen die Bistro en een stukje is gemaakt. zoals ik al zei zit er een hele grote fout!!!!!!!!!!!!! in mijn gta san andreas in san andreas zelf zit geen fout maar als je naar liberty city gaat wel en ik heb wel een paar Mods toegevoegd maar dat zijn maar kleine mods zoals dat er mensen over straat lopen en autos rondrijden er zit bij mij gewoon !! een fout in de missie saint marcos bistro en trouwens je moet het zelf maar eens proberen om een paar forrellis levend te laten en de rest van liberty city te verkennen mischien zit deze fout bij jou niet schiet voor alle zekerheid maar op de grond of je vnkn. ziet ( als je de cutcene ziet waarin er een taxi het achterplaatsje op komt stormen dan zie je mensen lopen en in de missie zelf spawnt er op het achterplaatsje zelfs een auto dus en als je buiten de missie naar lib. city gaat dan staat dat voertuig er niet Bewerkt: 10 augustus 2007 door kgta forum Reageren
Bling Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Op wikiGTA staat dat je moet uitkijke omdat niet alles solif is maar als je de jetpack cheat intoets kan je tgg gewoon alles rustig bekijke??Als je mijn post goed door had gelezen, had je daaruit kunnen opmaken dat dit niet het geval is. De hoogte van dit interieur ligt gewoonweg te hoog dan een jetpack normaal gesproken zou kunnen halen. Nu zijn er natuurlijk wel uitzonderingen, zoals een "Jetpack Unlimited High Cheat" van Armax. Maar goed, normaal gesproken is dit dus niet mogelijk. Reageren
kgta forum Geplaatst: 19 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 Ik snap niet hoe je naar liberty city moet ik snap de beschrijving op wiki gta ook niet helemaal dus vraag ik hulp hoe ik naar liberty city moet en welke voertuigen heb ik nodig en wie kan mij een plattegrond geven wat er van liberty city onsolid is en wel solid is want er stond op wikigta dat niet alles van liberty city solid is en dat ~je er dwars doorheen valt als je op een onsolid oppervlak terecht komt wie kan mij hier mee helpen plies!! ik heb met een gespawnde hunter liberty city verkend maar die hunter is onzichtbaar op de landingswielen na. Reageren
Dastard Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Heeft iemand de goed coordinaten van Liberty City? want altijd als ik de teleport functie gebruik, werkt het niet,ik val dan van heel hoog in de lucht naar beneden ik hoor wel 0,1 seconden geluid Die coordinaten zijn: Liberty City (Hemel E) Coördinaten X = -783,2614 Y = 503,1347 Z = 1381,6000 Reageren
Little Jacob Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Het kan tog niet kloppen wat kgta forum zegt. Want Liberty city is alleen een interior (wat bling al zei). Alleen dat stukje hebben ze gemaakt, waarom zouden ze heel liberty city maken? Dan hadden ze er wel meerdere missies gemaakt of dat je er bijvoorbeeld met een vliegtuig heen kan gaan. Reageren
Dastard Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Het kan tog niet kloppen wat kgta forum zegt. Want Liberty city is alleen een interior (wat bling al zei).Alleen dat stukje hebben ze gemaakt, waarom zouden ze heel liberty city maken? Dan hadden ze er wel meerdere missies gemaakt of dat je er bijvoorbeeld met een vliegtuig heen kan gaan. Meosten er ook meer missies zijn kun je even goed GTA III of LCS kopen hé. Maar ik denk dat R* wist dat de modders er iets aan gingen doen. Dus nu is er ook ergens een mod die SA vervangt door LC. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.