snelwegfreak Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Hoe kan ik snel meer respect krijgen, zonder meer missies te doen. Bijv. kleding meer respect geven... Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Hoe kan ik snel meer respect krijgen, zonder meer missies te doen. Bijv. kleding meer respect geven... Ik vermoed dat dit gewoon kan in de 'shopping.dat'. ('C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'Data'.) In dit data bestand staan alle kledingstukken opgeslagen, en onder andere de hoeveelheid respect je ervoor krijgt. Ik neem aan dat je dit gewoon kan aanpassen, dus dat raad ik je aan ook eens te doen. Open het bestand met klablok, en pas het kledingstuk aan hetgeen je wilt verhogen. Reageren
-_- Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 waarom denken jullie zo moeilijk? gwn cheaten Reageren
Richie01 Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Laat ik je er even op wijzen dat sommige mensen een soort van 'anti-cheat' zijn en dat dus niet doen. Hoewel kleding meer respect geven ook tot de 'cheat-categorie' bestaat. Reageren
K.O. Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Laat ik je er even op wijzen dat sommige mensen een soort van 'anti-cheat' zijn en dat dus niet doen. Hoewel kleding meer respect geven ook tot de 'cheat-categorie' bestaat. Nee, dat behoort tot de 'modding-categorie'. Modden en Cheaten zijn 2 heel verschillende dingen, hoewel ze soms hetzelfde doel hebben, snappie? Reageren
beum Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 hoe krijg je da ajax shirt in je spel k snap het niej helemaal Reageren
K.O. Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Hiervoor had je beter een nieuw topic aan kunnen maken, want het heeft niks te maken met meer respect krijgen. Dit doe je met behulp van de IMGTool. Als het goed is, heb je met de mod een bepaald *.txd bestand gekregen. Om deze ingame te krijgen, moet je met een tool genaamd IMGTool het bestand player.img openen, om op deze manier een bepaald bestand te vervangen door het bestand van de mod. Kijk anders eens hier. Daar wordt uitgelegd hoe je een automod installeert met de IMGTool. Een kledingmod gaat op dezelfde manier, op 2 verschillen na: - Vaak is geen .dff bestand meegeleverd, je hoeft dan slechts het txd-bestand te vervangen - Je moet niet de gta3.img openen, maar de player.img. Dat bestand bevindt zich in dezelfde map als de gta3.img Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.