Jump to content

een paar vraagjes

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb wat vraagjes

-hoe overval je een track betting shop(volgens koe mzungu is dat mogelijk)

-als je dood gaat en je hebt de vigilante missies gehaald word je dan weer levend met een body armor?

-wanner stoppen de rellen van de missie RIOT

Geplaatst: (bewerkt)
ik heb wat vraagjes

-als je dood gaat en je hebt de vigilante missies gehaald word je dan weer levend met een body armor?

Jij doelt op >deze post< van mij, daarin beweer ik helemaal niet dat het mogelijk is om de betting shops te overvallen (zonder Catalina), maar dat had je ook nogmaals in m'n 'edit' kunnen lezen. Dat jij iets anders leest dan wat ik schrijf kan ik helaas niet helpen, maar ik kan je wel verzoeken om voortaan wat beter te lezen voordat je conclusies trekt.

Als je wasted bent geweest kan je maar op één manier je wapen en geld behouden: maak Katie Zahn je vriendinnetje en zet met haar de bloemetjes buiten. De Body Armor raak je altijd kwijt, ongeacht of je de Vigilante hebt gehaald, na het behalen van de Vigilante zal je een sterker Body Armor hebben, 150 i.p.v. 100.

De rellen die ontstaan aan het einde van de story-line verdwijnen na het voltooien van de story-line, dus met andere woorden na het behalen van de missie End of the Line.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
ik heb wat vraagjes

1)Dat moet je denk ik zelf aan hem vragen(maar ik denk met mods)

2)Nee,je hebt alleen extra health als je de vigilante missie's haalt

3)Nooit,de cheat "Riot" kun je nooit afleggen,is schadelijk voor je spel en je kunt sommige missie's nooit meer uitspelen.Je moet opniieuw beginnen. Wanneer je de story line uitspeelt ;)

Bewerkt: door sevaboy
ik heb wat vraagjes

3)Nooit,de cheat "Riot" kun je nooit afleggen,is schadelijk voor je spel en je kunt sommige missie's nooit meer uitspelen.Je moet opniieuw beginnen. Wanneer je de story line uitspeelt ;)

Ik bedoel niet dat ik de cheat RIOT heb gebruikt...maar dat ik juist relle in de stad heb en door de MISSIE RIOT en ik wou wete wanneer deze stoppe...want dat ben ik vergete

en ik heb overigens nog een vraag en dat is : -als je tydens de burglary iemand die aan het slape is in die huis vermoordt mag je dan verder gaan met stele...en het niks uitmaakt hoeveel geluid je maakt??

EDIT : Sorry seva boy jij bewerkte je berigt toen ik een reactie op je berigt had:D

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:
ik heb wat vraagjes

Ik bedoel niet dat ik de cheat RIOT heb gebruikt...maar dat ik juist relle in de stad heb en door de MISSIE RIOT en ik wou wete wanneer deze stoppe...want dat ben ik vergete

en ik heb overigens nog een vraag en dat is : -als je tydens de burglary iemand die aan het slape is in die huis vermoordt mag je dan verder gaan met stele...en het niks uitmaakt hoeveel geluid je maakt??

EDIT : Sorry seva boy jij bewerkte je berigt toen ik een reactie op je berigt had:D

Als je de huisbewoner vermoord,ben je gefaalt,dus steel geluidloos verder,maak je geen zorgen om die gast.En zeg Seva,die boy moet weg ;)

Geplaatst:

Waarom zou je dat eigenlijk doen? Je gaat naar binnen, loopt naar het object, pakt hem op en rent weer naar buiten. Dit alles kan je makkelijk binnen 10 seconden doen, binnen 5 zelfs. En dat scheelt je veel tijd, zodat je weer meer kunt stelen! :tu:

Geplaatst:
Waarom zou je dat eigenlijk doen? Je gaat naar binnen, loopt naar het object, pakt hem op en rent weer naar buiten. Dit alles kan je makkelijk binnen 10 seconden doen, binnen 5 zelfs. En dat scheelt je veel tijd, zodat je weer meer kunt stelen! :tu:

En als de bewoner gelijk wakker is en hij ziet je krijg je dan net als de missie home invasion nog een paar seconde om weg te kome of krijg je gelijk 3 sterre ofso??

En als je per ongeluk inbreekt in een ballas members huis(wat ik volgens mij al heb gehad)en je hun neersgiet want hun hebbe togg ook wapens krijg je dan ook MISSION FAILED

Geplaatst:
En als de bewoner gelijk wakker is en hij ziet je krijg je dan net als de missie home invasion nog een paar seconde om weg te kome of krijg je gelijk 3 sterre ofso??
Je zult inderdaad, net zoals in de missie 'Home Invasion', ongeveer 10 seconden de tijd krijgen om je uit de voeten te maken.
En als je per ongeluk inbreekt in een ballas members huis(wat ik volgens mij al heb gehad)en je hun neersgiet want hun hebbe togg ook wapens krijg je dan ook MISSION FAILED
Dat heeft weinig zin, aangezien je gelijk ontdekt wordt. De 10 seconden om je uit de voeten te maken, zullen dus direct ingaan. Je zou ze eventueel kunnen vermoorden, maar erg veel zin heeft dit niet. Je hebt namelijk geen tijd om alsnog in te breken, en daarnaast heb je kans om één of meerdere wanted levels op te lopen, wat de Burglary missie alleen maar moeilijker zal maken.
Geplaatst:

Inbreken in een Ballas-huis is niet anders dan inbreken in een gewoon huis. Ik heb zovaak in Willowfield in een Ballas-huis ingebroken, allemaal doodgeschoten, naar buiten en daarna weer naar binnen, en ik kon het huis gemakkelijk leeghalen.

Je kunt eigenlijk geen Mission Failed krijgen. Zolang je de gestolen spullen maar voor 11:00 uur bij de lock-up krijgt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...