L-playa Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Ik ben pas begonnen met PS en ik heb er hier 2 gemaakt, ik heb alleen moeite met het brushen, ant mensen zeggen 1 keer klikken? dan zie je niet zoveel dus dat snap ik niet, maar hier zijn ze Reageren
S()nny Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 je mag heus wel met brushes een paar x klikken maar dan moet je wel 2 x goed op dezelfde plaats klikken.. nou mijn rate dan maar.. ik zou gwoon volgende keer een sig doen max. 500x150 wat een wallpaper daarmoet je wel wat werk in steken en dan moet het ook een goede zijn..met goeie effecten. in een sig/wallpaper zou ik volgende keer ook wat meer variatie doen want je hept beetje eentonig zitten brushen.. je tekst is wel grappig gedaan daar hep je dus geen moeite mee ... ik zou volgende keer gwoon lkkr veel brushpaketten gaan downloaden..als je goeie hept kun je ook goeie achtergronden maken.. en voor het laatste ik zou de render wat inblenden(dan ga je met wat effecten over de render heen zodat het niet lijkt dat het een render en BG apart zijn) Tip: Brushes: www.deviantart.com ben beniwd naar je volgende sig.. gr S()nny Reageren
L-playa Geplaatst: 10 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 je mag heus wel met brushes een paar x klikken maar dan moet je wel 2 x goed op dezelfdeplaats klikken.. nou mijn rate dan maar.. ik zou gwoon volgende keer een sig doen max. 500x150 wat een wallpaper daarmoet je wel wat werk in steken en dan moet het ook een goede zijn..met goeie effecten. in een sig/wallpaper zou ik volgende keer ook wat meer variatie doen want je hept beetje eentonig zitten brushen.. je tekst is wel grappig gedaan daar hep je dus geen moeite mee ... ik zou volgende keer gwoon lkkr veel brushpaketten gaan downloaden..als je goeie hept kun je ook goeie achtergronden maken.. en voor het laatste ik zou de render wat inblenden(dan ga je met wat effecten over de render heen zodat het niet lijkt dat het een render en BG apart zijn) Tip: Brushes: www.deviantart.com ben beniwd naar je volgende sig.. gr S()nny ok bedankt man, zal je raad opvolgen lol Reageren
L-playa Geplaatst: 10 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 heb een beetje sitten brushen, is dit wat je ongeveer bedoelde??? Reageren
S()nny Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 wel iets beter maar ik zie weer dezelfde brushes er telkens in zitten.. het moet egt zo zijn dat je geen 1 brush nog een keer in je sig terug ziet ... Reageren
L-playa Geplaatst: 11 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 maar ik heb nu een mooie 8tergrond gemaakt en wil mijn render erin zetten, als ik dat doe is mijn render ineens veel kleiner hoe kan dat, en hoe kan k dat oplossen? Reageren
S()nny Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 gwoon file--> place --> dan je render--> en dan krijg je hm op je BG... dan doe je ctr+t dan kun je hm vergroten maar je moet wel shift in houden dan blijft ie in de goede verhouding.. hopelijk kun je nu verder.. Reageren
L-playa Geplaatst: 12 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 (bewerkt) zo heb er een gemaakt: zo goed, heb heel veel brushes gebruikt:P moet alleen nog tekst toevoegen Bewerkt: 12 augustus 2007 door L-playa Reageren
Sunray Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Als je een sig wilt maken zou ik niet zo'n groot formaat pakken. Ik kan eigenlijk maar 1 tip geven volg wat basis tuts en daarna wat moeilijkere...... Zo begon ik ook. Reageren
Mister.X Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Voor een beginner is het wel mooi. Goed naar de tips geluisterd. Maar de Sigs niet hier gebruiken. Kijk maar bij de Regels Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.