Jump to content

Moeite met alle Missie's van Catalunia (of hoe ze ook heet)

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb tot nu toe 1 missie gehaald, Small Town Bank.

Maar: Local Liqour Store, Against All Odds en Tanker Commander lukken me niet.

Ik wil graag tips, en een plattegrond waar ik de bank kan vinden. Want die wil ik als eerst klaar hebben.

Wie kan me daarbij helpen? Bedankt!

Bewerkt: door Patrox
Geplaatst:

Ik kan je nu wel ff een tip bedenke ik kijk later wel of ik meer tips voor je heb maar voor de missie Local liqeur store moet je voor dat je deze missie beginte goed beshut zijn met een MP5 of een uzi of een TEC-9 want je moet veel sgiete op de Persone die de liqeur store eerder hebben beroofd

En bij de alle eerste missie zegt ze waar alles ligt

ze zegt zoiets als :

We got a liqeur store in ...... we got al betting shop in ..... we got a bank in ......

Ik weet niet waar ze allemaal ligga maar als jedit hebt gehoord moet je kijke welke dorp ze zie bij de bank en kijk op je kaart waar die dorp ligt en ga dan vervolgens in de missie naar dollarteken in die dorp

Meer tips volgen later :cya:

Geplaatst:
Ik kan je nu wel ff een tip bedenke ik kijk later wel of ik meer tips voor je heb maar voor de missie Local liqeur store moet je voor dat je deze missie beginte goed beshut zijn met een MP5 of een uzi of een TEC-9 want je moet veel sgiete op de Persone die de liqeur store eerder hebben beroofd

ze zegt zoiets als :

We got a liqeur store in ...... we got al betting shop in ..... we got a bank in ......

Ik weet niet waar ze allemaal ligga maar als jedit hebt gehoord moet je kijke welke dorp ze zie bij de bank en kijk op je kaart waar die dorp ligt en ga dan vervolgens in de missie naar dollarteken in die dorp

Bedankt voor nu :) Ik zal morgen kijken wat ik er van zal maken.

ze zegt zoiets als :

Ik heb nog wat hints en tips voor de missie local liquor store

In plaats van in de marker te gaan, kun je ook een Sanchez vlakbij de Liquor Store zetten. Zo hoef je niet op een irritante Quadbike te rijden.

Als je een vijand doodschiet, rij dan door en schiet de rest neer. Pas op het laatst, als je iedereen hebt gedood, ga je de pakjes halen.

Let trouwens goed op de weggeslagen brug waar je halverwege overheen moet springen. Maak voldoende snelheid voor je de brug opgaat en dan lukt hij wel. Meestal sneuvelen daar een paar van de winkeldieven, dus dat is meteen mooi meegenomen

EDIT: was de bron vergete en dat is namelijk WikiGTA

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:

Dan heb ik nog wel een tip voor de missie Tanker Commander. In die missie moet je dus een truck stelen, maar je wordt achtervolgd door twee mensen. Schiet, voordat je de Truck instapt, de twee personen dood. Je kunt dan rustig een route uitstippelen, zonder lastig gevallen te worden onder het rijden. Succes!

Geplaatst:
Dan heb ik nog wel een tip voor de missie Tanker Commander. In die missie moet je dus een truck stelen, maar je wordt achtervolgd door twee mensen. Schiet, voordat je de Truck instapt, de twee personen dood. Je kunt dan rustig een route uitstippelen, zonder lastig gevallen te worden onder het rijden. Succes!

Hmm.. okay, maar is het dan niet: Mission Failled?

ze zegt zoiets als :

Ik heb nog wat hints en tips voor de missie local liquor store

In plaats van in de marker te gaan, kun je ook een Sanchez vlakbij de Liquor Store zetten. Zo hoef je niet op een irritante Quadbike te rijden.

Als je een vijand doodschiet, rij dan door en schiet de rest neer. Pas op het laatst, als je iedereen hebt gedood, ga je de pakjes halen.

Let trouwens goed op de weggeslagen brug waar je halverwege overheen moet springen. Maak voldoende snelheid voor je de brug opgaat en dan lukt hij wel. Meestal sneuvelen daar een paar van de winkeldieven, dus dat is meteen mooi meegenomen

Hoe ziet ene Sanchez eruit? Een RaceMotor?

Patrox:Hmm.. okay, maar is het dan niet: Mission Failled?

Nee,dan is je missie niet gefaald ^_^ Hij is gefaald wanneer de truck kapot gaat. Veel succes verder met de missies :tu:

Bewerkt: door Indycar series
Geplaatst:

Hmm.. okay, maar is het dan niet: Mission Failled?

Nee. Er komt een blauw pijltje boven de Tanker en de mededeling "Get back in the Tanker." Die luitjes in de Sabre richten zich als je uitstapt ook niet op de Tanker, maar op jouw. Als je eenmaal op de Sabre begint te schieten zal ook Catalina (die een Shotgun heeft) op de auto beginnen te schieten.

Hoe ziet ene Sanchez eruit? Een RaceMotor?

Nee, een crossmotor die zo'n beetje overal in Red/Flint/Bone County te vinden is.

(Plaatje op WikiGTA.)

Eigenlijk is het niet eens zo moeilijk. Als je de Tanker eenmaal aan de oplegger hebt gekoppeld moet je het gebouw voor je rechts passeren en dan de weg richting het Westen blijven volgen. Als je eenmaal op gang bent blijft de Sabre ver achter. Wat je vooral niet is je route via Mulholland/Richman in Los Santos uitstippelen. Door de heuvels kan je nauwelijks vaart maken en ben je binnen de kortste keren door je Car Health heen.

Voor de Betting Shop in Montgomery moet je met de Buffalo van Catalina in de marker rijden, als je de gokshop weer verlaat staat de auto omgedraaid (richting Dillimore). Gewoon flink gas op de plank en eventueel iets uitwijken voor Rangers die je van voren proberen te rammen.

En Local Liquor Store. Dat is eigenlijk gewoon er achteraan rijden. Je kunt zelf schieten, maar dat is eigenlijk minutieverspilling, want Catalina schiet redelijk goed, en heeft de overvallers vrij snel neergeschoten. Zolang je blijft volgen komt er nooit "Mission Failed". Want ik heb de laatste overvaller tot in Los Santos achtervolgd. Als je er een beetje snel achteraan rijdt zou je ze voor de kapotte brug bij Palomino Creek te pakken moeten hebben. Daarna nog ff alle koffertjes bij elkaar scharrelen en klaar.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...