S-te-Fan Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 (bewerkt) Ik haat jouw (Vat dit niet verkeerd op). Je kan gewoon zo goed texturen. Buiten game dev's nog nooit iemand gezien die zo goed textures kan maken voor een game. Bewerkt: 18 maart 2008 door stefaneke Reageren
GTA007 Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 gewoon f****** great, super,gaaf,top... en zoals ze in belgie zeggen bleft zo deugaan Reageren
SAIIIVCIV Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 (bewerkt) eey jonge betere bak vooral die silvia ik heb er ook een silvia inzitten en die heeft aangepaste handeling: super licht weinig grip achter irritant snel heel leuk om mee te spelen(er mee driften is moeilijk:Pmaar wel lijp) dit is de directe link naar de SILVIA www.gtasanandreas.de : de duitse gta site met ziekelijk veel mods NICE Bewerkt: 19 april 2008 door SAIIIVCIV Reageren
Pmixer Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 super vootral die RX8 allenj die kan ik nou net niet hebben Reageren
Timske Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Graag geen topics bumpen Reageren
FerryN Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Noedel is hier niet meer zo actief, maar hij heeft een blog. Deze is hier te vinden. Later, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.