Jump to content

Alles bij mekaar

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik las hier: >>>hier<<< dat je gta 3, vc en sa bij mekaar in 1 spel kan doen maar dat linkje wat erop staat werkt niet iemand nog ideeen?

Hierzo: KLIK

En hier heb je nog meer: KLIK voor nog meer total conversions.

Geplaatst:
Werkt het? en zonder errors tijdens het spelen?

Wat ik er van begrepen heb, is dat het een TC mod is die helaas al dood is of anders gezegd helaas gestopt is. De downloadlink die je net gekregen hebt is een beta, en een beta versie is een soort van test versie voor ons als gebruikers. Er zijn mensen die dan de bugs en foutjes opsporen en die weer doorgeven aan de maker, zodat zij dat kunnen verbeteren voor de volgende versie. Maar helaas is het project dus gestopt, of althans, dat heb ik gelezen. Bovendien zijn de severs van de site ook down, dus daar kun je niets meer van downloaden. Daarnaast is hij überhaupt niet eens te downloaden op GTAGarage: No files available for download yet. Mocht je de mod nog vinden, dan denk ik zeker niet dat deze optimaal zal werken. Ik denk dat er nog teveel foutjes, bugs en dergelijke inzitten om er normaal mee te kunnen spelen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...