Jump to content

Boxville Truck?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

in mijn stedengids van sa voor de pc, staat een paar keer de "Boxville Truck" genoemd. als je in een rijke buurt zou zijn dat je dan zo een moet pakken om rond te rijden. mijn vraag: wat is dat voor truck en waarom zou je perse die moeten pakken?

Geplaatst:
Hey,

in mijn stedengids van sa voor de pc, staat een paar keer de "Boxville Truck" genoemd. als je in een rijke buurt zou zijn dat je dan zo een moet pakken om rond te rijden. mijn vraag: wat is dat voor truck en waarom zou je perse die moeten pakken?

Er is een missie waar je in zo'n zwarte truck gaat om wapen pakketen te stelen en na die missie staat die truck ergens op elk eiland 1 en dan kun je inbreken bij mensen in de naght.

De missie is "Home Invasion"

Geplaatst:
Hey,

Er is een missie waar je in zo'n zwarte truck gaat om wapen pakketen te stelen en na die missie staat die truck ergens op elk eiland 1 en dan kun je inbreken bij mensen in de naght.

De missie is "Home Invasion"

oh ja die missie ken ik wel

er staat ook dat als je hem hebt dat je dan op zoek kan gaan naar leuke optrekjes. Bedankt! :D

Geplaatst:

Om nog even een aanvulling te geven, je hebt de Black Boxville nodig. De normale Boxville en de Black boxville zijn twee aparte voertuigen. Je kunt die Black boxville op deze vindplaatsen vinden. Je kunt er dan, zoals 'GT-Aap' al zei, Burglary Missions mee doen. Dit kan overigens door op '2' te drukken. Deze optie wordt pas zichtbaar als het tussen 20:00 en 06:00 is, want alleen dan kun je de Burglary Missions doen. Dat laatste wordt nog wel eens vergeten, dus het leek me een handige toevoeging. ;)

Geplaatst:

ALs je de burglary doet en je hebt genoeg gestolen en je gaat naar je lockup ergen bij de sevile boulevard gassies mag het dan alwwer ogtend zijn...ik bedoel dus dat je kan stele tot het net nog geen ogtend is en dat als het ogtend is dat je nog wel gewoon naar je lockup mag rijde maar niet stele

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...