karamanci Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 (bewerkt) Hallo Ik heb gevonden hoe je een FAKE virus maakt, je kan je vrienden ermee foppen . Je maakt in deze tut een snelkopeling naar shutdown.exe in System 32. Daarmee gaat de computer uit. Stap 1 : Ga naar Bureablad>Nieuw>Snelkoppeling. Stap 2 : Je ziet dit: Stap 3 : Daarin Schrijf je : %windir%\system32\shutdown.exe -s -t 10 -c "hier de tekst" De 10 is de aantal seconden je computer uit gaat. Stap 4. Nu komt dit: Daarin Schrijf je wat de Fake virus heet. Ik schrijf er Live Messenger op dan fop ik me vrienden dat het een ''nieuwe msn is'' Stap 5. Nu klik je op voltooien. Stap 6. Nu ga je naar je fake virus en klik erop met rechter muisknow en ga naar eigenschappen en dan kies je een pictogram. Ik heb een pictogram van MSN van program files gebruikt : Nu start je het op en nu staat ervan Your system will shtdown enz. (bivoorbeeld) in 1 minuut. Stap 7. Het enige manier om het te sluiten is : Ga naar start>uitvoeren>Type: shutdown e dan sluit het program. Veel Plezier en fop je vrienden . _________________________________________ Makelijk manier: Stap 1 : Open een niew tekst document. Stap 2 : Type: Shutdown -s -t 0 -c hello goodbye -f Stap 3 : Opslaan als .bat (batch) bestand karamanci Bewerkt: 11 augustus 2007 door karamanci
Godfather Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Dit is volgens mij niet echt volgens de regels. En dit wordt gezien als scareware. Btw is het ook zeker niet grappig
ikt Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Vind ik nou ook. Als dit topic nou naar een: ''Maak een snelle afsluitpictogram'' veranderd wordt, zou hij wel mogen blijven bestaan. Verander de command line: %windir%\system32\shutdown.exe --s --t 900 --c "hier de tekst" naar %windir%\system32\shutdown.exe -s -t 0 En als pictogram een ander ding.
karamanci Geplaatst: 12 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Vind ik nou ook. Als dit topic nou naar een: ''Maak een snelle afsluitpictogram'' veranderd wordt, zou hij wel mogen blijven bestaan. Verander de command line: %windir%\system32\shutdown.exe --s --t 900 --c "hier de tekst" naar %windir%\system32\shutdown.exe -s -t 0 En als pictogram een ander ding. Ok .
Preddy Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 You've been beaten by Tom, wie alhier hetzelfde heeft verteld. Volgende keer dus even zoeken.
Recommended Posts