Jump to content

Aanvraag: Liberty City op eiland

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik had een idee over Liberty City; i.p.v. dat je er met een jetpack heen moet, ergens in de oceaan op een eiland te zetten, dat je er dan gewoon met de auto, vliegtuig, of boot heen kunt.

Is dat mischien een goed idee? ik (en ook andere) zouden enorm dankbaar zijn als hij / zij dat voor ons kunt doen.

Bewerkt: door Danny_k
Geplaatst:

Nouja , je kan bijvoorbeeld op de GTA Vice City Engine GTA Sol spelen , dat zijn GTA Vice City , Liberty City en San Andreas in één spel. hij is nog erg beta en misschien net op de helft. Ook is ie volgens mij voorlopig niet meer te downloaden , maar hij is denk ik wel eht wachten waard. (als ie ooit nog uit komt :7)

Greetz :sigaar:

GTA IV komt bijna uit... ik kan me niet voorstellen dat er nog een groot project loopt voor VC.

Er zijn wel libery city mods, en die zal de topicstarter ook wel hebben, alleen het feit dat hij er niet met de auto heen kan vind hij minder...

Voor VC...

Ik raad de topicstarter aan de cheat te gebruiken waarbij autos kunnen varen... dan kun je vervolgens op het eiland rijden :Y

Voor SA...

Zul je even de makers van de modder moeten zien te spreken, en hem die tip geven, als hij het er mee eens is kan hij natuurlijk de mod aanpassen of een exclusive mod voor je maken die het toevoegt... zover ik weet zijn er geen modders van gtaforum actief in een libertycity-sanandreas project.

Bewerkt: door Bradley H.
Geplaatst:
GTA IV komt bijna uit... ik kan me niet voorstellen dat er nog een groot project loopt voor VC.

Je kijkt niet vaak genoeg op gtaforums.com.

Er is wel degelijk een grote mod voor VC die alle 3 de gta's in één spel gooit :puh:.

Geplaatst:

Er is wel degelijk een grote mod voor VC die alle 3 de gta's in één spel gooit :puh:.

Ja , zoals ik al zei: GTA Sol , een enorm project met Vice City , Liberty City , Mainland Liberty (een zelf bedacht eiland zeg maar bij Liberty city) en compleet San Andreas erin. Ik heb de mod zelf. Hij is redelijk buggy maar het ziet er allemaal al enorm goed uit moet ik je verklappen. Er zitten al veel meer voertuigen in als San Andreas en Vice City (van alle gta's komen de voertuigen er zo'n beetje in.) en die zien er ook nog eens niet zo slecht uit.

Het nadeel van dit alles is dat als je pc Vice City maar net aan kan , dan draait GTA SOL de nek om van je pc , het is ongeloofelijk zwaar:

Requirements:

-2.4 GHZ Intel/AMD of beter

-1gb RAM

-ATI/GForce (128Mb/256Mb)

-2.2 gig harddisk ruimte (momenteel neemt GTA Sol al 1.95 gig in beslag en ze zijn nog niet eens op de helft.)

- Laatste versie van DirectX

En dat allemaal voor een geupgrade VC engine :7

Geplaatst:

Dan moeten ze de hele engine aanpassen.. of aangepast hebben, wat dus onder keiharde hardcodding valt... toch logisch dat ik me dat nauwelijks voor kan stellen? :7

Geplaatst:

ze hebben idd de hele engine aangepast XD

zo hebben ze de boundarys er uit gegooit en al die andere limieten

voor de mensen die actief zijn op gtaforums.com de persoon die dat mogelijk heeft gemaakt is een andy

je moet hem echt proberen... maar ik kan hem niet meer spelen :N pc is te bagger voor die mod :duh:

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ja , zoals ik al zei: GTA Sol , een enorm project met Vice City , Liberty City , Mainland Liberty (een zelf bedacht eiland zeg maar bij Liberty city) en compleet San Andreas erin. Ik heb de mod zelf. Hij is redelijk buggy maar het ziet er allemaal al enorm goed uit moet ik je verklappen. Er zitten al veel meer voertuigen in als San Andreas en Vice City (van alle gta's komen de voertuigen er zo'n beetje in.) en die zien er ook nog eens niet zo slecht uit.

Het nadeel van dit alles is dat als je pc Vice City maar net aan kan , dan draait GTA SOL de nek om van je pc , het is ongeloofelijk zwaar:

Requirements:

-2.4 GHZ Intel/AMD of beter

-1gb RAM

-ATI/GForce (128Mb/256Mb)

-2.2 gig harddisk ruimte (momenteel neemt GTA Sol al 1.95 gig in beslag en ze zijn nog niet eens op de helft.)

- Laatste versie van DirectX

En dat allemaal voor een geupgrade VC engine :7

Geef mij hem is :D

Ik zou zeggen Google er lekker op los, het blijft een super handige zoekmachine.

Dat levert op:

Klik!

Klik!

Klik!

Klik!

Dit bespaard ons moeite en jou tijd, want het gaat sneller als je eerst ff googlet en het dan waarschijnlijk vind en als je vragen heb dat je dan alsnog ff post :)

Bewerkt: door Galiorix

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...