Jump to content

hey help

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hey kan ik een save game aanvragen kan iemand voor me Life's a Beach doen van og

Bewerkt: door Rogier0202
Geplaatst:

Daar kun je hier voor terecht, het "Savegame Aanvraag" forum welteverstaan. Het zal overigens wel handig zijn als je eerst even de regels uit dit forum doorleest, voordat je een topic opent. ;)

{Edit}

Ik zal dit topic alvast naar het betreffende forum verplaatsen, zodat je je savegame straks in dit topic kan posten. Dit topic gaat immers al over jouw savegame, dus zou het een beetje overbodig zijn om hier straks nogmaals een topic over aan te maken.

P.S. Zie PB voor verdere informatie.

Geplaatst:

Je hebt geluk ik heb hem 15 minuten geleden uitgespeeld. Het is echter wel zo dat je met mijn savegame verder gaat dus heb je andere kleding, huizen, geld, stamina etc. Als je wilt kan ik hem wel met jouw savegame uitspelen, maar die moet je dan even uploaden. Hier die van mij: Klik

Missie(s): Wrong Side of the Tracks-Life's a Beach-High Stakes, Low-Rider

Cheaten: Nee

Versie: 2.0

Overig:n.t.v

GTASAsf1.b

Bewerkt: door Rogier0202
Geplaatst:
komt die dan bij laad onder de mijne de staan

Dit is afhankelijk van het slot van je savegame. Elke savegame heeft een eigen slot die 1 - 8 kan hebben. Stel je voor dat jou savegame op de eerste plek staat, dan heeft jou savegame de naam GTASAsf1.b. Heeft deze savegame ook de naam GTASAsf1.b, dan moet je deze veranderen. Doe je dit niet, dan zal deze savegame je huidige namelijk overschrijden. Zet de savegame dus eerst even in een aparte map, en wijzig het slot. Dit kan je door met je rechtermuisknop op het bestand te klikken en te kiezen voor 'naam wijzigen'. Wijzig dan het cijfer naar een ander cijfer naar keuze, mits deze tussen 1 en 8 zit.

Geplaatst:

ja maar hij moet mijn savegame toch overschrijven anders heb ik er toch niets aan

word ik nog geholpen

Wrong Side of the Tracks - Mission Passed!

Beloning: Respect +

Life's a Beach - Mission Passed!

Beloning: Respect +

De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Note: High Stakes, Low-Rider is nog niet beschikbaar.

Bewerkt: door -Matthijs-
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...