i kill ryder! Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 he ik zit met een missie dat je moet gaan leren vliegen. maar ik zit nu ergens dat je door een paar ringen heen moet vliegen. kan iemand mij misschien helpen. ben nu al two weeks aan deze missie bezig. die missie vergalt heel mijn weekend. dus als iemand mij kan helpen zou ik dat erg fijn vinden. B.V.D. Reageren
Scott16 Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 Kan je niet wat specifieker zijn.?? Want ik snap niet welke missie je bedoeld. Is het soms die ene missie van ..... :unsure: dat je je vliegdiploma moet halen en dat je dan nieuwe missies krijgt? Reageren
MrSelected Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 oefenen.. heb er 2 uur over gedaan.. om mijn diploma te halen.. linkeranaloog goed kunnen controleren. Reageren
Pablo Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 paar tips: 1 reageer heel voorzichtig met je analoog-stick omdat je geen flying skill heb is deze super gevoelig 2 doe PRECIES wat er staat, als er staat stuur met L2/1 en R2/1 of blijf stijgen tot het rondje ,doe dat dan 3 of steel een vliegtuigje \ helicopter op SF airport en blijf vliegen ermee totdat je flying skill stijgt dan lukken die missies ook makkelijker (heb met tip 1 deze levels in 2 dagen en 1 nacht gehaald) Reageren
i kill ryder! Geplaatst: 24 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2004 ja het is me nu wel gelukt het is een moeilijke missie ik heb eigenlijk nu ook wel een tip:de eerste twee corona's gas geven de andere gewoon op snelheid van je eerste beetje gas(dus bij de tweede corona gas loslaten en alleen sturen) :o . :gtasign: :hehe: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.