L Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Wie kan mij een link geve naar een goede 100% savegame van versie 2. Want ik heb het al een keer met 1 geprobeerd, maar dan staat er savegame corrupted als ik hem wil laden. En dan kijk ik op deze site om dat probleem op te lossen, maar ook dat werkt niet. Sterker nog, als ik het spel dan laadt, begint-ie van voor af aan, dus zegmaar hetzelfde als dat je voor newgame kiest. Ik zal wel geen goede savegame hebben genomen denk ik. vast bedankt. Reageren
bramboy Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 (bewerkt) je hebt de downgrader nodig ik zal hem effe zoeke!! hier op gtaforum.nl Bewerkt: 11 augustus 2007 door bramboy Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 je hebt de downgrader nodig ik zal hem effe zoeke!!hier op gtaforum.nl Met die downgrader downgrade je alleen de versie voor het modden, je hebt de data bestanden 'main.scm' en 'script.img' nodig om je versie voor savegames te downgraden. Echter lijkt me dit niet nodig, aangezien hij een V2 savegame heeft gedownload. In de downloadbase staat inmiddels een goede V2 savegame, dus die zou je even kunnen proberen. Tevens heb ik hier nog een link naar een topic waar je even kunt kijken voor het 'savegame corrupted' probleem. Doen de rest van de savegames het wel overigens, dan ligt het probleem sowieso bij de savegame zelf. Reageren
bramboy Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 je hebt de downgrader nodig ik zal hem effe zoeke!!hier op gtaforum.nl Met die downgrader downgrade je alleen de versie voor het modden, je hebt de data bestanden 'main.scm' en 'script.img' nodig om je versie voor savegames te downgraden. Echter lijkt me dit niet nodig, aangezien hij een V2 savegame heeft gedownload. In de downloadbase staat inmiddels een goede V2 savegame, dus die zou je even kunnen proberen. Tevens heb ik hier nog een link naar een topic waar je even kunt kijken voor het 'savegame corrupted' probleem. Doen de rest van de savegames het wel overigens, dan ligt het probleem sowieso bij de savegame zelf. die hab ik ook gedownd en wat had ik nodig..... .... de downgrader!!! Reageren
L Geplaatst: 11 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 nou ik heb precies gedaan wat jullie zeiden.. zelf nog proberen op te lossen via dat topic, maar niks helpt.. ik kan gwn geen savegame downloaden Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 nou ik heb precies gedaan wat jullie zeiden.. zelf nog proberen op te lossen via dat topic, maar niks helpt.. ik kan gwn geen savegame downloaden Even voor de goede orde: doet geen één savegame het, of doet enkel de savegame het niet die je net gedownload hebt? Je kunt sowieso wel even kijken of de savegame de juiste grootte heeft van 198kB. Ga dus even naar: 'Mijn Documenten' > 'GTA San Andreas User Files' en kijk of de savegame 198kB is. Is dat niet het geval, dan is de kans groot dat het aan de savegame zelf ligt. Wat je eventueel wel kan doen is een V1 savegame downloaden. Daarvoor heb je dus die bestanden 'main.scm' en 'script.img'. Ik heb deze voor je in de bijlagen gedaan. Na het downloaden moet je ze even uitpakken met bijvoorbeeld WinRar. Kopieer ze dan naar de volgende map: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data' > 'Script'. Maak een back-up van je huidige bestanden, zodat je ten alle tijde weer met V2 savegames kan spelen. Ik heb voor die V1 bestanden hier een V1 100% savegame voor je. Reageren
bramboy Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 (bewerkt) meer info V1.00 = zie je niet V1.10 = rechtoonder in hoofdmenu,als je start V2.00 = '' '' '' , '' '' '' Bewerkt: 11 augustus 2007 door bramboy Reageren
L Geplaatst: 11 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 meer infoV1.00 = zie je niet V1.10 = rechtoonder in hoofdmenu,als je start V2.00 = '' '' '' , '' '' '' wat je nu zegt snap ik helemaal niks van. Het punt is gwn dat ik geen savegame kan laden, ondanks ik alles heb geprobeerd Reageren
bramboy Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 (bewerkt) je heb SAVEGAMES VOOR V1.00, V1.10 EN VOOR V2.00 download je een savegame voor V1.00 en je hebt V2.00 doet hij het niet en begint zoals een nieuw game en heb je hem een week tot 2 maanden geleden gekogt of een half jaar geleden, dan (een half jaar geleden) heb je V1.00 nu niet meer wegens hot coffy schandaal Bewerkt: 11 augustus 2007 door bramboy Reageren
L Geplaatst: 11 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 je heb SAVEGAMES VOOR V1.00, V1.10 EN VOOR V2.00download je een savegame voor V1.00 en je hebt V2.00 doet hij het niet en begint zoals een nieuw game ik heb versie 2, een savegame van versie 2 maar niks helpt Reageren
bramboy Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 je heb SAVEGAMES VOOR V1.00, V1.10 EN VOOR V2.00download je een savegame voor V1.00 en je hebt V2.00 doet hij het niet en begint zoals een nieuw game ik heb versie 2, een savegame van versie 2 maar niks helpt ook de downgrader niet Reageren
-Omar- Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Het klinkt mischien dom maar pak hem wel uit met Winrar? Dat vergeten mensen nogal wel eens Veel succes verder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.