Jump to content

Waar is die Minigun?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Zoals de titel al zei: Waar vindt ik de Minigun?

Ik heb overal gezocht op wikaGTA, in het spel, ik weet het niet!

Weten jullie het?

Bijvoorbaaddank, Patrox

P.S: Hoe download ik dingen?

Bewerkt: door Patrox
Geplaatst:

De minigun is beschikbaar na de missie "Vertical Bird" op de ranch van Toreno, dan kan je hem pakken, opslaan, weer pakken, opslaan etc. Voor de rest zijn ze ook te vinden, namelijk hier. Heb je moeite met het vinden van de wapens? Kijk dan naar de screens op deze pagina. Succes. :)

Geplaatst:
Heb je ook cheats voor de Minigun?

Hier vind je alle cheats voor GTA SA.

Wapenset 1

Bat, Pistol, Shotgun, Mini SMG, AK 47, Rocket Launcher, Molotov Cocktail, Spray Can, Brass Knuckles

Wapenset 2

Knife, Pistol, Sawnoff Shotgun, Tec 9, Sniper Rifle, Flamethrower, Grenades, Fire Extinguisher

Wapenset 3

Chainsaw, Silenced Pistol, Combat Shotgun, MP5, M4, Heat Seeking RPG, Plastic Explosive

Zijn dus wel goede wapens, maar helaas geen minigun. ;)

ja maar ik wwet zo snel niet welke

1. LXGIWYL

2. KJKSZPJ

3. UZUMYMW

@HIERBOVEN JE WAS me net voor

Bewerkt: door bramboy
Geplaatst:

En waarom is het zo dat als je bijv. met een pistool of mitrailleur op iemand richt, er wél een groen rondje omheen komt te staan, en bij een minigun niet?

Geplaatst:
En waarom is het zo dat als je bijv. met een pistool of mitrailleur op iemand richt, er wél een groen rondje omheen komt te staan, en bij een minigun niet?
Wellicht dat je verkeerd gericht hebt met de minigun, want normaal gesproken zou je wel een groen, geel, oranje of rood levensbalkje moeten zien (wanneer je op iemand richt). Ik heb het voor de zekerheid nog even gecontroleerd, maar mijn stelling bleek inderdaad te kloppen. Dit geldt overigens voor alles wapens, op de trown weapons en (heat seeking) Rocket Launcher na.

Oftewel, alle wapens waarbij je de mogelijkheid hebt om een richtpijltje te gebruiken.

dat heb ik ook gecontroleerd maar als ik met een minigin op iemand richt krijg ik geen levensbalkje te zien. Komt het misschien omdat ik classic controls gebruik?

EDIT: ik gebruik joypad i.p.v mouse and keyboard, daar zal het wel aan liggen

Bewerkt: door Léon-San Andreas

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...