Jump to content

dates?

Recommended Posts

Geplaatst:

als een meisje 100% gedate hebt, heb je daar dan nog iets aan aan die vrouw moet je haar liefje blijven of kun je haar eventueel koud maken, heeft dat gevolgen???

Geplaatst:
als een meisje 100% gedate hebt, heb je daar dan nog iets aan aan die vrouw moet je haar liefje blijven of kun je haar eventueel koud maken, heeft dat gevolgen???

Je krijgt dus bij 100% die outfits, maar daarna zijn ze in principe nergens meer goed voor. Sommige mensen die daten voor die outfits, en laten de vriendinnen daarna voor wat ze zijn. Je kunt ze 'koud maken', maar je kunt er net zo goed geen aandacht meer aan schenken. Schiet je haar voortijdig neer, dan kun je natuurlijk geen outfit meer ktijgen.

Geplaatst:

Op zich heeft het doden van Millie en Denise geen gevolgen. Het meteen doden van Millie heeft zelfs het voordeel dat je niet 2 keer in het Gimp-suit bij haar deur hoeft te verschijnen. Maar nadat ze dood is zal Woozie bellen en dan kun je alsnog haar huis binnen.

Als je Michelle dood maakt kun je geen gebruik meer maken van de gratis Pay 'n Spray bij haar huis. Het doden van Barbara heeft tot gevolg dat je je wapens verliest als je wordt opgepakt door de politie, en door Katie te doden ben je je wapens kwijt als je uit het ziekenhuis komt.

Als je Helena dood maakt kun je niet meer in de schuur met wapens.

Overigens kan het zo zijn dat ondanks dat Katie of Barbara geen vriendin van je zijn je toch je wapens behoudt. Dit is een vrij bekende glitch, die van de ene naar de andere savegame wordt overgebracht.

Als je daarnaast alle Oysters hebt verzameld dan staan je (ex-)vriendinnen weer vrolijk op uit de dood, en kun je ze weer vinden waar je ze vond. (geldt niet voor Denise en Millie, daar geldt dood = dood)

Geplaatst:

Maar met michelle staat er dat ze wil eten in de dichtsbijzijnde bar maar dit klopt toch niet? ik heb alle bars al afgegaan in SF maar ze vindt ht niets, wil ze dan in een fast-food restaurant gaan eten?

Geplaatst: (bewerkt)
Maar met michelle staat er dat ze wil eten in de dichtsbijzijnde bar maar dit klopt toch niet? ik heb alle bars al afgegaan in SF maar ze vindt ht niets, wil ze dan in een fast-food restaurant gaan eten?
Een bar wordt in het spel aangegeven met een DrinkMarker.gif (glaasje), de bar vlakbij de Driving School vind Michelle een fijn cafeetje om wat te drinken. Succes :bier:

Edit: Je kan 'm overigens op >deze kaart< terugvinden, de bar heet Misty's en wordt aangegeven met een oranje bol.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
Een bar wordt in het spel aangegeven met een DrinkMarker.gif (glaasje), de bar vlakbij de Driving School vind Michelle een fijn cafeetje om wat te drinken. Succes :bier:

bedankt want door die restaurantjes af te gaan heb ik haar nu nog maar 0% gedate :duh:

Geplaatst:

bedankt want door die restaurantjes af te gaan heb ik haar nu nog maar 0% gedate :duh:

Een handige tip om niet alles zelf op te zoeken vind je hier ;Klikkie!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...