Jump to content

als ik gta3 opnieuw instaleer blijven de misies staan

sanvice

Recommended Posts

als ik gat 3 opnieuw inaleer blijven misies zo staan als eers of nie??!

Je bedoeld dat de savegames blijven? Voor zover ik weet blijven de savegame altijd staan, ook als je het spel gaat herinstalleren. Mocht je er toch nog aan twijfelen, dan kun je natuurlijk altijd een back-up maken van je savegame. Je savegame staat in de volgende map: 'Mijn Documenten' > 'GTA3 User Files'. Kopieer dan de savegame(s) naar een veilige map. Je savegame en het spel zijn twee aparte dingen, dus bij een eventuele herinstallatie zal het spel verder geen aandacht scheken aan de savegames.

Delen op andere websites

als ik gat 3 opnieuw inaleer blijven misies zo staan als eers of nie??!

Je bedoeld dat de savegames blijven? Voor zover ik weet blijven de savegame altijd staan, ook als je het spel gaat herinstalleren. Mocht je er toch nog aan twijfelen, dan kun je natuurlijk altijd een back-up maken van je savegame. Je savegame staat in de volgende map: 'Mijn Documenten' > 'GTA3 User Files'. Kopieer dan de savegame(s) naar een veilige map. Je savegame en het spel zijn twee aparte dingen, dus bij een eventuele herinstallatie zal het spel verder geen aandacht scheken aan de savegames.

bedankt _O_

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...