sanvice Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 als ik gat 3 opnieuw inaleer blijven misies zo staan als eers of nie??! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 als ik gat 3 opnieuw inaleer blijven misies zo staan als eers of nie??! Je bedoeld dat de savegames blijven? Voor zover ik weet blijven de savegame altijd staan, ook als je het spel gaat herinstalleren. Mocht je er toch nog aan twijfelen, dan kun je natuurlijk altijd een back-up maken van je savegame. Je savegame staat in de volgende map: 'Mijn Documenten' > 'GTA3 User Files'. Kopieer dan de savegame(s) naar een veilige map. Je savegame en het spel zijn twee aparte dingen, dus bij een eventuele herinstallatie zal het spel verder geen aandacht scheken aan de savegames. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanvice Geplaatst: 11 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 als ik gat 3 opnieuw inaleer blijven misies zo staan als eers of nie??! Je bedoeld dat de savegames blijven? Voor zover ik weet blijven de savegame altijd staan, ook als je het spel gaat herinstalleren. Mocht je er toch nog aan twijfelen, dan kun je natuurlijk altijd een back-up maken van je savegame. Je savegame staat in de volgende map: 'Mijn Documenten' > 'GTA3 User Files'. Kopieer dan de savegame(s) naar een veilige map. Je savegame en het spel zijn twee aparte dingen, dus bij een eventuele herinstallatie zal het spel verder geen aandacht scheken aan de savegames. bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.