Jump to content

Lord of War's Design Base

Recommended Posts

Geplaatst:

Geen Naam

nonamesg8.png

Alweer een design in elkaar geknutseld. Ik heb wel geen naam voor deze sig. Vraag me niet waarom. Ik vind 'm in ieder geval mooi.

Die nieuwe is vet, nix op aan te merken. Very nice. :tu:

• Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Lord of War

28

• Sunray

5

• AreZzo

5

• Rullez

3

Geplaatst: (bewerkt)

God of War

noiselessiv2.png

Ik heb weer eens een sig gemaakt. Ik heb de sig helemaal gemaakt uit alléén de render. Ik heb de tekst 'God of War' niet gebruikt omdat dat raar is met m'n naam er al in. Wat denken jullie ervan?

Bewerkt: door Lord of War

God of War

noiselessiv2.png

Ik heb weer eens een sig gemaakt. Ik heb de sig helemaal gemaakt uit alléén de render. Ik heb de tekst 'God of War' niet gebruikt omdat dat raar is met m'n naam er al in. Wat denken jullie ervan?

Ik vind hem heel mooi je had daar rechts misschien iets meer kunnen smudgen maar mooi :klap:

8.5/10 ;)

en wie kan mij helpen? :(

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=58510

Bewerkt: door XarX
Geplaatst:

Die van 300 vind ik precies niet zoveel effecten bijgedaan, en niet zó mooi, die krijgt 5.5/10

Geen Naam vind ik wel sweet :) misschien kon je linksboven nog iets bijdoen, maar zo is hij dan weer te druk misschien, rechtsbeneden vind ik nogal raar, maar het is misschien een coole techniek die ik niet ken? zoja, slaag me maar even tegen men kop :D deze geef ik 8.5/10

Die God of War is een pareltje :D het enige kleine minpunt vind ik persoonlijk is dat je je border misschien een pixeltje kleiner mocht doen, maar kom een 10/10 :tu:

Succes met je volgende werkjes :) ik ben benieuwd

Héél erg bedankt voor de rates, mensen!

Kanye West

kwestvk9.png

Deze keer heb ik een sig gemaakt van Kanye Wests nieuwe album Graduation. Ik heb dan ook de cover gebruikt bij deze sig. Het is zeker geen van m'n beste sigs maar ik heb eens iets nieuws geprobeerd. Let ook niet op het kleurtje van de tekst :bonk: .

Geplaatst:

De kleur van de tekst doet er niet toe :) hij past goed bij de rest van de kleuren :D

Ik vind hem links en rechts wat leeg. Mooi werk voor eens iets nieuws :) ik ben zelf ook wat nieuwe dingen aan het proberen.

Misschien een lichte clone stamp links en rechts, maar dan heel licht :) anders zou ik niets weten om hem op te vullen :)

Je designt wel aardig wat (goeie) werkjes op korte tijd :):tu:

Bye :) & tot de volgende sig :D

Geplaatst:

Die van Kanye is mooi. Achtergrond, simpel maar mooi, render/stock past er goed bij. Alleen de kleur van de tekst is iets te. Ik heb niets tegen felle kleuren, maar hier past het niet zo goed bij de achtergrond. ;)

Eminem

eminemgq8.png

Ik heb alweer een sig in elkaar geknutseld en wéér een nieuwe stijl geprobeerd. Rates welkom. ^_^

Geplaatst:

hmm ik ken niet veel van die stijl maar de c4d's ( of vormen ofzo ) zitten wel goed denk ik, enkel de achtergrond zou ik een gradient doen met een paar kleuren uit de andere vormen.

Hij is niet te druk en mooi

7.5/10

Geplaatst:

Walkman

walkmanek5.png

Ik ben alweer terug met een nieuwe sig. Ik heb wat geprobeerd met een C4D render en wat gradients. Rates graag. ^_^

Wauw, een prachtplaatje :D buiten de tekst vind ik het perfect, je tekst zou ik in een ander lettertype kiezen, heel mooi gedaan...

Alleen ja, een simpeler lettertype, je signature oogt ook simpel en smooth ^_^

Zie dat je ook van België komt = cool :D

Bewerkt: door AreZzo

Hij is heel mooi LoW!

Toen ik eerst keek, was alles perfect!

Ik moest heb er wat langer in bewondering naar gekeken.

Bijna altijd zie je dan nog negatieve dingen, maar bij deze absoluut niet.

De render past goed bij de sfeer, en is rechts mooi in het donker ingeblend. Je hebt er rechts ook wat over je render heen gedaan, wat er ook weer zeer goed bij past!

Het lichtpunt dat je hebt gemaakt is ook heel mooi, wat ook weer heel goed bij de sig past.

Links is het rustig, en rechts is het iets drukker met de puntjes, maar ook niet al te druk, zodat het toch nog bij elkaar past. Het fond vind ik ook heel mooi. Goed gedaan hierbij is dat je er iets overheen hebt gedaan ofzo, waardoor het ook weer in het geheel past.

Dan nog de border. De 1 pixel border past er goed bij, houd de rust er goed in.

Helemaal niks negatiefs kan ik hierop verzinnen, dus ik kan je maar 1 cijfer geven, die ik niet al te vaak geef: 10/10

Good Work LoW :tu:

Bewerkt: door Twankala
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Spiderman

spidermandt2.png

Na een erg lange tijd ben ik weer terug. Hopelijk hebben jullie me gemist ^_^ . Ik heb 2 dagen geleden gekeken naar Spiderman 3. Hij is zeker het kijken waard. Ik heb er dan ook maar een siggie rond gemaakt natuurlijk :D . Dit het resultaat. Rate er maar op los!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...