Jump to content

Lord of War's Design Base

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Geen Naam

nonamesg8.png

Alweer een design in elkaar geknutseld. Ik heb wel geen naam voor deze sig. Vraag me niet waarom. Ik vind 'm in ieder geval mooi.

Nou dude, Ik ben lang weg geweest, Maar jou ken ik nog, De Hiphop graphicus en damn wat maak jij mooie desings. Deze past erdus weer prima tussen. Opzicht vind ik dat je mooie kleuren hebt, En dat is maar goed ook want dat maakt het veel beter, Iets van een dergelijke c4d en een nice background., Jammer dat je niet lekker je naam erin zet, STELLNOUDAT Ik je sig wou kopieer ik hem en gebruik ik waar en warneer ik wil, Daarom snap ik dat nooit. Maar je hebt knap staaltje gelevert, Mij ietss te leeg. Had je meer mee kunnen doen. Maar wie zou ik zijn als ik je geen 8 zou geven hiervoor.

Tips: Nou niet echt , Ik hoef jou geen tips te geven, Want hell brother jij kan er wat van. Maar je hebt zo jemomenten van heel goed tot vrij standaart.

KUT-Gw :duh:

Je andere rate ik next post Lord

Bewerkt: door BigM
  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Lord of War

28

• Sunray

5

• AreZzo

5

• Rullez

3

Geplaatst:

Bedankt voor je leuke rate, BigM. M'n naam staat linksonder. IK heb hem een beetje gecamoufleerd omdat ik niety echt een passend font kon vinden. En dat ik soms heel standaard ben, dat denk ik ook hoor. Ik probeer vaak verchillende dingen die nog erg simpel zijn maar dan mix ik die allemaal in één sig en hoop dat ik iets mooi's uitkom. Nog rates zijn welkom.

Geplaatst:
Bedankt voor je leuke rate, BigM. M'n naam staat linksonder. IK heb hem een beetje gecamoufleerd omdat ik niety echt een passend font kon vinden. En dat ik soms heel standaard ben, dat denk ik ook hoor. Ik probeer vaak verchillende dingen die nog erg simpel zijn maar dan mix ik die allemaal in één sig en hoop dat ik iets mooi's uitkom. Nog rates zijn welkom.

Mijn fout, Ik zie nu inderdaad na beter te kijken dat je naam er inderdaad instaat, Excusses voor dat, ^_^

Geplaatst:

Spiderman

spidermandt2.png

Na een erg lange tijd ben ik weer terug. Hopelijk hebben jullie me gemist ^_^ . Ik heb 2 dagen geleden gekeken naar Spiderman 3. Hij is zeker het kijken waard. Ik heb er dan ook maar een siggie rond gemaakt natuurlijk :D . Dit het resultaat. Rate er maar op los!

Erg mooi LoW! Het conrast tussen de 2 spidermans is erg goed. Verder heb je de juiste kleuren en effecten gebruikt. En dta maakt deze signature een knap uiterlijk.

90%

Geplaatst: (bewerkt)

Young Buck

youngbuckue2.jpg

Wat zal ik zeggen, rate maar! ^_^

Tja wat zal ik er is van zeggen.. Als eerst vind ik de style die je heb gekozen er niet echt goed bij past. (Sorry als dit discriminerend is.) Als ik aan zwart denk. Denk ik gelijk een bling bling. En jou styl is een beetje dof. Wie weet iets met chrome ofzo ;) . Verder is de achtergrond wel heel erg mooi. Dit geld ook voor de tekst. De juiste kleuren heb je dus wel gebruikt. Maar wie weet zou je nog wat aan dat doffe styletje doen?

60%

Bewerkt: door Rullez

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...