Jump to content

collectables

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo...ik moet al die collectables voor 100% nog...

ik zit nu op 45 photo dinges..maar weet niet welke ik ben ver geten zo zit het ook met al die andere dingen..hulp=altijd welkom(ps2 versie)

Geplaatst: (bewerkt)

Ja dat is meestal het grote probleem met collectibles.

Vergeten welke je nog moet.

Probeer te herineren welke collectibles je al zeker hebt gepakt. Dan vallen die af. Maar zal je de rest stuk voor stuk langs moeten lopen om te zien welke je bent vergeten.

Wat handig is bij die photo`s in San Fierro is dat ze na 00:01 sàvonds een gloed geven. Als er geen gloed is op de locatie van een Photo na deze tijd dan heb je deze gehad. :tu:

De tags zijn veel makkelijker te controleren omdat deze vanaf kilometers afstand te zien zijn als je ze hebt gedaan. (Door de groene verf.)

de Horseshoes kan je het best contoleren met de Jetpack. Als er geen Horseshoe meer is op een bepaalde locatie dan is deze gepakt.

Wat handig kan zijn is een kaart van de locaties te printen. Als je dan een bepaalde collectible hebt kan je die op de kaart doorkruisen. Zo weet je precies welke je nog moet. :Y

Succes

Bewerkt: door PIERRO P
Geplaatst: (bewerkt)

Ik raad je aan SAMA ('San Andreas Mission Analyser') te gebruiken. Dat is een tool waarmee je kunt zien welke collectables je nog mist, en nog moet doen. Je kan hem hier downloaden. Hij is vrij gemakkelijk voor gebruik. Je hoeft enkel via openen je savegame te laden in het progamma. Vervolgens kies je de gewenste collectable of iets dergelijks. Veel succes ermee!

Edit: Sorry, ik zie nu pas de PS2 versie staan.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:
Wat handig is bij die photo`s in San Fierro is dat ze na 00:01 sàvonds een gloed geven. Als er geen gloed is op de locatie van een Photo na deze tijd dan heb je deze gehad. :tu:

Sommige Photo-Ops zijn niet zo makkelijk te zien, ook niet in het donker (Doordat ze dicht bij een licht zitten).

Ff uit m'n hoofd die je waarschijnlijk zult missen. Photo Ops aan de rand van de stad (brug tussen San Fierro en Whetstone, brug tussen San Fierro en Red County, Gant Bridge en het schip dat bij de Gant Bridge ligt (waar je de missie The Da Nang Thang doet.)

De tags zijn veel makkelijker te controleren omdat deze vanaf kilometers afstand te zien zijn als je ze hebt gedaan. (Door de groene verf.)

Daardoor kun je alleen een fout maken die het er alleen maar moeilijker op maakt. De tekst " x aantal out of 100 tags sprayed komt een fractie van een seconde eerder dan het pling geluidje. En die laatste is nu net wat de tag mee doet tellen (de tekst is niet genoeg). Zo kan het zijn dat je nog naar 1 tag op zoek bent die je net ff iets te kort gesprayed hebt.

Geplaatst:

je kan ook de Vindplaatsen opslaan op je pc dan moet je bij alles naartoe gaan en dan als je het hebt kan je via paint kruisje ofzo iets op het puntje leggen

Geplaatst:

Dat heeft onze beste Wikigta al voor ons gedaan je kan alle Collectables vind plaatsen daar op vinden. En dit is de directe >>link<< naar de vindplaatsen van de Photo Opportunities. Onder in de balk staan ook nog de andere Collectables ! :tu:

Geplaatst:

Ook ik raad je aan om simpelweg de kaart met collectibles van WiKiGTA uit te printen of op te slaan, zodat je alles wat je al hebt gesprayed, gepakt of gefotografeerd hebt, kunt aanvinken. Veel gemakkelijker. En als je dat niet doet, is 't ook nog een optie om alle collectibles op volgorde te pakken, sprayen of fotograferen. Bijvoorbeeld van boven naar onder, onder naar boven, links naar rechts of rechts naar links. Zo doe ik het ook bij andere games, zoals Spider-Man 3. Het werkt prima, maar je moet er wel je tijd eventjes in gunnen. Veel succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...