Jump to content

Welke GTA's heb jij?


vice_city king

Welke GTA's heb jij?  

92 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke GTA's heb jij?

    • Grand Theft Auto
      31
    • GTA 2
      46
    • GTA Advance
      13
    • GTA III
      69
    • GTA Vice City
      76
    • GTA San Andreas
      88
    • GTA Liberty City Stories
      51
    • GTA Vice City Stories
      53
    • GTA IV
      83
    • GTA IV: The Lost and Damned
      78
    • GTA IV: The Ballad of Gay Tony
      77
    • GTA Chinatown Wars
      42
    • GTA V
      10


Recommended Posts

  • 2 years later...
  • Reacties 211
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 8-Ball

    5

  • Le Freak

    4

  • Arjen

    3

  • Lantyz

    3

Ik had GTA III, VC, SA, LCS & VCS voor de PS2 en GTA IV incl.TLAD DLC & TBOGT DLC voor de X-Box 360. Nu, na het overlijden van eerder genoemde consoles en de aanschaf van 'n PS3 die niet PS2 compatibel is, heb ik m'n complete GTA collectie verkocht en vervolgens GTA IV & Episodes from Liberty City voor diezelfde PS3 aangeschaft. GTA V heb ik, net als jullie waarschijnlijk, in de pre-order staan. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

In principe bezit ik iedere GTA die reeds voor de PC verschenen is (heb zo'n pack aangeschaft), maar daarnaast bezit ik ook enkele disc-versies, allemaal voor de PC. Toch maar even een lijstje:

- Grand Theft Auto (digitaal + disc)

- GTA II (digitaal)

- GTA III (digitaal)

- GTA VC (digitaal)

- GTA SA (digitaal + disc)

- GTA IV (digitaal)

- GTA IV: Episodes of Liberty City (digitaal)

Wanneer de PC-versie van GTA V uitkomt schaf ik die uiteraard ook aan, eveneens ben ik van plan om een PSP te kopen voor LCS en VCS.

Edit:

@Hieronder: Nee, ik schaf geen PS3 aan. Een PS3 + TV is een stuk duurder dan enkel een PSP en ik blijf PC gamen een stuk fijner vinden dan console gamen... :puh:

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer de PC-versie van GTA V uitkomt schaf ik die uiteraard ook aan, eveneens ben ik van plan om een PSP te kopen voor LCS en VCS.

Koop toch geen PSP, spaar nog een beetje extra voor een PS3, waarop je eveneens LCS en VCS op kan spelen, en kan je ook gewoon meteen V spelen?

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer de PC-versie van GTA V uitkomt schaf ik die uiteraard ook aan, eveneens ben ik van plan om een PSP te kopen voor LCS en VCS.

Koop toch geen PSP, spaar nog een beetje extra voor een PS3, waarop je eveneens LCS en VCS op kan spelen, en kan je ook gewoon meteen V spelen?

Precies. Sowieso .... voor 'n PS3 die PS2 compatible is, de eerste modellen (40GB & 60GB) die je alleen 2e hands kunt kopen, hoef je niet eens zoveel meer te betalen tegenwoordig. Zometeen als de PS4 op de markt komt, zou dat nog weleens veel goedkoper kunnen worden ook.Dus ja .... daar zou ik ook eerder voor gaan dan voor die PSP. Op PS3 heb je tenminste 'n fatsoenlijk beeldscherm tov de PSP. Daarbij is die laatste sowieso ruk door het ontbreken van de rechter analoge stick (camerabesturing) Nee ..... tenzij je ook Chinatown wars wilt spelen is 'n PS3 echt de betere keus.
Link to comment
Delen op andere websites

Negatieve dingen over de PSP

Het grote voordeel van de PSP vind ik juist dat ik 'm lekker overal mee naartoe kan nemen. En om nou altijd en overal een PS3 en een tv met je mee te slepen, dat zie ik toch niet zitten. Ik kon voor een redelijke prijs een PSP overnemen (die dingen kosten echt niet veel meer) en voor een habbekrats had ik de Stories er bij. Nog altijd een stuk goedkoper dan een console en de games downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Das idd 'n voordeel, maar ja ..... het blijft 'n klein rotschermpje en die camerabesturing is echt ruk zonder joystick. Tenminste .... vind ik. Daarbij was die van mij ook altijd erg snel leeg. Nee .... als het je om het handheld te doen is, dan raad ik je toch echt de Vita aan. Nog steeds 'n klein rotschermpje, maar wel 'n betere camerabesturing en 'n normale batterijduur. Grootste nadeel naast de prijs: Daar is tot zover ik weet nog geen GTA voor. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...