Baffie Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 Ik heb even een vraagje, is er een mod dat je in GTA-vc een km/h of mp/h teller krijg, daar heb ik al een poosje naar gezocht en kan ik nergens vinden, is die er helemaal niet of kan ik em gewoon ergens downloaden?
Joriz Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 Met de camera hack kan het: http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=226
Scott16 Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Ik heb ook een andere mod gehad. Daar zat een snelheidsmeter bij en je had een soort van nitro. Je kon dan ook met een motor vliegen. Alleen weet ik niet meer welke dat is.
Baffie Geplaatst: 24 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Maar hoe kan je nu met een camera-veranderaar ook de snelheid weergeven, en doetie dat vanzelf of moet je dan wat in die Camera-hacker veranderen. Ik snap zelf zulke programma's namelijk niet zo snel :unsure: :blink:
PatrickW Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Hieronder de beste snelheidsmeters voor vice-city: Het zijn geen SCM mods, maar slechts een .dll file die je in de VC directory zet. De download-pagina van de maker( bonuspunten als je mijn naam kunt vinden Zelfde, maar nu omschakelbaar naam Kilometers ipv Miles Zelfde maar nu met een NFSU skin @Joriz: deze zijn zeker iets voor de download database.
plik Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 Je moet gewoon goed zoeken bij www.gtagames.nl of zoek bij google
ShadowOps Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 Ik heb er een hij staat gewoon bij mods! www.gtagames.nl daar staat het! zoeken
Bridgeman Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 Geef directe links aub GTA Games
PatrickW Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 De snelheidsmeters uit mijn eerdere post staan ondertussen inderdaad in de download database. op slot
Recommended Posts