Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hej mensen,

ik zit al een hele tijd te proberen hoe k de Hydra aant vliegen krijg, weten jullie misschien hoe ik hem SNEL naar voren kan laten vliegen ?

Geplaatst: (bewerkt)

Op WikiGTA staat een informatieve pagina over de besturing van de Hydra. Ga hiervoor naar deze pagina, en zoek aldaar naar de besturing van de Hydra.

Verder is het denk ik handig om te weten dat een Hydra ongeveer net zo vliegt als een helicopter. Weet je hoe je daar goed mee kunt vliegen, dan moet de Hydra na even oefenen ook wel te doen zijn.

Daarnaast had je met de zoekfunctie ook goede topics over ditzelfde onderwerp kunnen vinden. Je kunt dan bijvoorbeeld zoeken op Hydra of Hydra besturing. ;)

[@ hieronder] :Y

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst: (bewerkt)

Het is idd mogelijk om hem vooruit te laten vliegen. Op de PC doe je dat door op NumPad 8 te drukken, nu zullen de straalmotoren naar achteren draaien. Druk je op NumPad 2 dan gaan ze weer naar beneden. Houd de knop wel ingedrukt.

Nog wat handige info, met Spate richt je je raket van je Hydra op een voertuig en met Ctrl schiet je, met de Alt en LMB(Left Mouse Button) schiet je een hitte-afleidend voorwerp af, die de raketten van andere Hydra's en van Area 51 dus afleidt.

@ hierboven: Zeker 2 vensters open?

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:
Het is idd mogelijk om hem vooruit te laten vliegen. Op de PC doe je dat door op NumPad 8 te drukken, nu zullen de straalmotoren naar achteren draaien. Druk je op NumPad 2 dan gaan ze weer naar beneden. Houd de knop wel ingedrukt.

Nog wat handige info, met Spate richt je je raket van je Hydra op een voertuig en met Ctrl schiet je, met de Alt en LMB(Left Mouse Button) schiet je een hitte-afleidend voorwerp af, die de raketten van andere Hydra's en van Area 51 dus afleidt.

@ hierboven: Zeker 2 vensters open?

ik zal ook even uitleggen voor de handingheid hoe het op de ps2 werkt :7

je stijgt gewoon op met x dan doe je de link joystick naar voren :Y

>>> Door Bling: Deze toevoeging was niet nodig, aangezien Froodooo al een link gaf naar een WikiGTA-pagina met deze informatie. <<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...