peter99 Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 ik zoek voor mn vader een gratis host die de meest php 5 en de meest recente versie van Mysql onderstuent. Ik heb al gezocht maar niks goeds gevonden (zowel op gtaforum en op google) freehostia heb ik geprobeerd en dan gratis pakket, maar dat was nog €17,00 alvast bedankt Reageren
Rivel Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Freehostia is gratis hoor. Reageren
Joriz Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Ik neem aan als je vader een website online wilt hebben dat hij vast wel een paar euro er voor over heeft voor een goede webhost. Indien dit niet het geval is en hij gewoon reclame en traagheid accepteert zoek dan even met de zoekfunctie op dit forum. Er zijn namelijk al genoeg topics over 'gratis' hosting. Reageren
Gangsta Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Hier een paar topics: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...=gratis+hosting http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...=gratis+hosting http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...=gratis+hosting Als je goed zoekt op Google vind je hele goedkope hosting met domeinnaam. Reageren
Rullez Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Wie weet is www.funpic.org iets voor je. Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 (bewerkt) ook Freehostia is erg fijn. heb er erg goede ervaringen mee. Ik zag niet dat al genoemd was. Je moet dan bij Domain een Sub-Domain kiezen , dan is het 100 procent gratis Bewerkt: 11 augustus 2007 door Galiorix Reageren
peter99 Geplaatst: 12 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 traag en ze mieteren gewoon waar ze willen reclame, dan die paar eurotjes maar Reageren
gta-pilot Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 of laat hem hosten bij zon .nl.tt site is ook gratis Reageren
Rullez Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 of laat hem hosten bij zon .nl.tt site is ook gratis Dit werkt niet echt vind ik.... Stel je voor je wil een link naar een bepaald topic geven. Die kan je niet geven,want de link blijft altijd hetzelfde. Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 of laat hem hosten bij zon .nl.tt site is ook gratis Dit werkt niet echt vind ik.... Stel je voor je wil een link naar een bepaald topic geven. Die kan je niet geven,want de link blijft altijd hetzelfde. Hm ik snap neit wat je hier zegt: services zoals .nl.tt zijn gratis domein namen , meer niet. Dus je hebt geen webspace of iets dergelijks. Het zijn allemaal een soort links die het bereiken van de site makkelijker maken omdat je www.google.nl.tt nou eenmaal beter begrijpt als www.google.freewebhosts.com (voorbeeld natuurlijk ). Ik zelf vind .6x.to het beste , hebben geen reclame (wil bij .nl.tt nog wel eens voorkomen) en dan nog te zwijgen over .TK. Een echte domein naam heb je voor 5 euro in het jaar en daar zitten een stuk of 5 email forwarders bij. Dus dat is denk ik wel de investering waard greetz Reageren
Rullez Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Kijk stel je voor dat jij een link naar het Gtaforum zou willen geven dit zoud an www.gtaforum.nl.tt Daarna wil jij de link van het games forum geven. Dit is dan ook www.gtaforum.nl.tt Maar als diegene dan op de link drukt. Dan komt hij weer op de idnex uit. Snap je, de link veranderd niet. Reageren
Gangsta Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Kijk stel je voor dat jij een link naar het Gtaforum zou willen geven dit zoud an www.gtaforum.nl.ttDaarna wil jij de link van het games forum geven. Dit is dan ook www.gtaforum.nl.tt Maar als diegene dan op de link drukt. Dan komt hij weer op de idnex uit. Snap je, de link veranderd niet. Dat kan wel, maar dat mag niet. De administrator van de echte website kan daardoor contact met je opnemen. Je mag domeinnamen niet registreren als 'gtagames'. Dat staat op de disclaimer. Maar ik zeg niet dat je het doet hoor, ik zeg alleen dat het niet mag. Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 By the way kan je ook selecteren dat die link blijft staan. Dus dan zie je nog steeds bijvoorbeeld www.gtagames.6x.to maar je zit op www.gtagames.nl. Reageren
Grove St. Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Kijk stel je voor dat jij een link naar het Gtaforum zou willen geven dit zoud an www.gtaforum.nl.ttDaarna wil jij de link van het games forum geven. Dit is dan ook www.gtaforum.nl.tt Maar als diegene dan op de link drukt. Dan komt hij weer op de idnex uit. Snap je, de link veranderd niet. Dat kan wel, maar dat mag niet. De administrator van de echte website kan daardoor contact met je opnemen. Je mag domeinnamen niet registreren als 'gtagames'. Dat staat op de disclaimer. Maar ik zeg niet dat je het doet hoor, ik zeg alleen dat het niet mag. Dat mag volgens mij wel, of je moet een Trade mark hebben of een beschermde naam hebben. Maar als ze dat niet hebben is de gelukkige wie hem als eerste bezit. Tenminste, dat zeiden meerdere hostingbedrijven en staat zelfs op naammerk websites. Atspace kan je gebruiken, maar overal zit reclame bij. Ik zou gewoon betaald hosting + domein nemen, dat is veel beter. Reageren
Demonitzu Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Ik zou gewoon betaalde hosting nemen, desnoods zonder domeinnaam. Voor €1 per maand heb je al pakketten met 100mb. Overigens raad ik je iig af om E-dentify te nemen, ze klagen je al gauw voor €2500 aan als je op het internet vertelt hoe k*t ze zijn. Dat kan wel, maar dat mag niet. De administrator van de echte website kan daardoor contact met je opnemen. Je mag domeinnamen niet registreren als 'gtagames'. Dat staat op de disclaimer.Maar ik zeg niet dat je het doet hoor, ik zeg alleen dat het niet mag. Gelul, je bent vrij om bv gtaforum.biz te registreren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.