Jump to content

gratis hosting

Recommended Posts

Geplaatst:

www.ohost.de

Freehost

2.5 gig kan er zooi opgeplaats worden

max per bestand: 1.5 mb

dus het is echt voor websites en forums gemaakt

het ondersteunt alle forums

Je hebt maar 1 msql ofzo

ik gebruik het zelf ook

maar erkomt best een lange link

bijvoorbeelt:

www.test.te

dus dan moet je nog even een domein naam zoeken;)

Geplaatst:
www.ohost.de

Freehost

2.5 gig kan er zooi opgeplaats worden

max per bestand: 1.5 mb

dus het is echt voor websites en forums gemaakt

het ondersteunt alle forums

Je hebt maar 1 msql ofzo

ik gebruik het zelf ook

maar erkomt best een lange link

bijvoorbeelt:

www.test.te

dus dan moet je nog even een domein naam zoeken;)

Maar www.test.te (moet het neit DE zijn?) is toch neit lang ofzo , is het niet gewoon www.test.ohost.de?

En een domein met een naam en dan zeg maar de land code kost altijd geld.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
Ik zou gewoon betaalde hosting nemen, desnoods zonder domeinnaam.

Voor €1 per maand heb je al pakketten met 100mb. Overigens raad ik je iig af om E-dentify te nemen, ze klagen je al gauw voor €2500 aan als je op het internet vertelt hoe k*t ze zijn.

Dat kan wel, maar dat mag niet. De administrator van de echte website kan daardoor contact met je opnemen. Je mag domeinnamen niet registreren als 'gtagames'. Dat staat op de disclaimer.

Maar ik zeg niet dat je het doet hoor, ik zeg alleen dat het niet mag.

Gelul, je bent vrij om bv gtaforum.biz te registreren.

Wie zei dat ik het over GTAForum heb? Er bestaan zoveel website's die GTAForum, Forums, of dergelijke heten. Maar ik ken geen andere 'gtagames'.

Als je nou de disclaimer eens leest, dan zie je dat je geen misbruik mag maken op de domeinnaam van GTAGames.nl. :)

:cya:

Geplaatst:
Dat kan wel, maar dat mag niet. De administrator van de echte website kan daardoor contact met je opnemen. Je mag domeinnamen niet registreren als 'gtagames'. Dat staat op de disclaimer.

Maar ik zeg niet dat je het doet hoor, ik zeg alleen dat het niet mag.

Gelul, je bent vrij om bv gtaforum.biz te registreren.

Dat is niet helemaal waar. Het is niet toegestaan om van iemand anders handelsnaam gebruik te maken. Een rechter kan je dan opleggen om te stoppen met je bedrijf/website aangezien het voor verwarring zorgt.

Vooral met trademarks moet je dit niet doen, om problemen te voorkomen.

Dus domeinamen als google.cc of google.nl.tt registreren is niet slim. Zelfs typo's heeft Google afgedwongen via een rechtzaak.

Tevens is het wel zo origineel om zelf een naam voor je website te verzinnen in plaats van iemand anders naam te jatten.

Ook herhaal ik nog even het volgende: Je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Ga gewoon naar een professionele webhost. Dan kan je ook zorgen dat je een website hebt met een professionele uitstraling en dat heeft wel zo veel potentie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...