Jump to content

Syfes Gallery

Recommended Posts

Geplaatst:

De eerste daar kan ik niet veel over zeggen Misshien je naam vergeten? of ik zie hem niet.

De eerste 8/10

De 2de

Je lijn onder je naam wat langer doen + een motion blur.

Dan kom je mooier uit.

En ik weet niet wat je render nu is.

Ik denk een gitarist maar dat zou beter kunnen.

De 2de 7.5/10

De 3de die vind ik nu echt de mooiste prachtige effecten. ^_^

Misshien je naam wat onduidelijk maarja.

Echt prachtig ik geef die een 9/10.

Welke effecten heb je gebruikt bij de derde want hij is echt prachtig.

Geplaatst:

Sunray:

De font is niet altijd passend.Deze keer was het niet passend bij de sig .

2de sig :

Dat is een photo van een lid van nextgfx.

3de sig :

Komt allemaal van c4d .

!Update!

: contestsigtestba7.jpg

!Update!

: thecontestsigdq4.jpg

• 1 maand later...
Geplaatst:
Syfes Is back ! (again :puh: )

Dit is men laatste creatie :)

: signaturewt1.jpg

Weeral een mooie creatie van onze Syfes, je zou echt eens een tut moeten maken over hoe je dit doet. :)

Ik vind het wel aan de zijkanten nogal leeg... Ook is het nogal onduidelijk wat het is. ^_^

Er zijn wel weeral mooie effecten gebruikt. :)

Een mooie 8/10!

Geplaatst: (bewerkt)

Een 8?

Ik vind hem echt super! Een van de mooiste die ik op heel dit forum heb gezien, dat lege aan beide kanten zou niet mooi zijn als het was opgevult. Daarom zal hij het waarschijnlijk wel expres hebben gedaan :)

Op het eerste gezicht staat de tekst echt mooi maar als je dichtbij en lang gaat kijken gaat het er vreemd uit zien t.o.v. de rest van de sig. Maar als je dan even niet kijkt en dan weer wel staat het er super bij :Y

Als border heb je een lichte outerglow gebruikt op sommige plaatsen of niet? Valt niet goed te zien maar geen-border was hier de beste keuze en nu heb je een hele lichte wat ook heel goed bevalt :Y

Die groene grunge brush linksboven vind ik niet zo super er bij passen, maar het valt niet echt super op dus het staat wel redelijk :Y

Hoe jij bent vooruit gegaan is echt raar maat :? Zo snel, je hebt echt zwaar talent :Y Ga alsjeblieft meer maken :Y\

9,2/10

Voor jou doen :Y

EDIT/

Die andere twee met C4D renders erop vind ik ook mooi maar zijn zo druk, niet zo'n super stijl vind ik :Y Bij beide passen de renders er niet echt bij maar toch heb je er wat van gemaakt alhoewel de eerste niet super is ingeblend(dan niet alleen van weggummen maar ook hue saturation etc.)

Voor de eerste van die 2 een

8,4 op jou schaal

tweede

7,6 op jou schaal

Bewerkt: door EyeOnMe
Geplaatst: (bewerkt)
!Halo time!

:halo2copyyk7.jpg

See yaaa

Erg netjes, maar ik vind de render iets te onduidelijk. Mooie effecten aan de rechterkant en achter je render. Juist lettertype gekozen. Ik heb er niets op aan te merken... Kutgw :)

Edit @ AreZzo: Thanks mate ;)

Bewerkt: door Tunix
Geplaatst:

Inderdaad, die laatste is vergeleken met de rest wat minder, misschien links ook wat je rechts hebt zetten...

De rest van je werkjes zijn top, niets op aan te merken :D

En Ohja Tunix, happy birthday :dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...