mark66 Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Ik heb een mod hier gedownload met TXD Files die ik kan vervangen met IMG Tools. Dit zijn de TXD files: elegy3.txd elegy4.txd Maar!! ik heb al een gemodde auto op elegy staan ( een andere ) maar toch wil ik deze mod ook. wat moet ik dan doen? Reageren
Ninoke Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Ik heb een mod hier gedownload met TXD Files die ik kan vervangen met IMG Tools.Dit zijn de TXD files: elegy3.txd elegy4.txd Maar!! ik heb al een gemodde auto op elegy staan ( een andere ) maar toch wil ik deze mod ook. wat moet ik dan doen? De naam veranderen naar de auto die je wilt veranderen en dan gewoon replacen Greetz Reageren
mark66 Geplaatst: 11 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Ik heb een mod hier gedownload met TXD Files die ik kan vervangen met IMG Tools.Dit zijn de TXD files: elegy3.txd elegy4.txd Maar!! ik heb al een gemodde auto op elegy staan ( een andere ) maar toch wil ik deze mod ook. wat moet ik dan doen? De naam veranderen naar de auto die je wilt veranderen en dan gewoon replacen Greetz Dus de TXD files gewoon zo veranderen? blista3.txd blista4.txd Reageren
GTA_XP Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Ik heb een mod hier gedownload met TXD Files die ik kan vervangen met IMG Tools.Dit zijn de TXD files: elegy3.txd elegy4.txd Maar!! ik heb al een gemodde auto op elegy staan ( een andere ) maar toch wil ik deze mod ook. wat moet ik dan doen? De naam veranderen naar de auto die je wilt veranderen en dan gewoon replacen Greetz Dus de TXD files gewoon zo veranderen? blista3.txd blista4.txd Ja dat wel, maar dan heb je alsnog de blistac.txd en blistac.dff nodig. Anders kan je het niet installeren en gaat het fout. Je moet dan ook de regels vervangen in: handling carmods.dat vehicles.ide carcols. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.