Jump to content

GTA liedjes

Recommended Posts

Geplaatst:
waar kan ik GTA liedjes downloaden?

Je kunt de soundtrack van GTA San Andreas kopen, voor zover ik weet niet legaal downloaden. Je kunt bijvoorbeeld eens kijken op Bol, want ik meende dat hij daar ook te verkrijgen was. De box zelf is momenteel niet leverbaar, maar de soundtrack is gedeeltelijk te krijgen. Ik raad je aan daar dus eens te gaan kijken. Overigens kun je ook met een speciale tool de muziek uit GTA halen, namelijk met deze tool. Lees voor het gebruik even de readme door.

Geplaatst:

'Get down to it' zit niet in bij de muziek van K-DST. (ik kan het weten want luister als zo'n 2 jaar K-DST als ik SA doe ;))

Geplaatst:

Oneindigend de missie Kickstart of Dirt Track doen? ;)

Lijkt me niet zo snel te vinden, die band heeft maar van 1969 tot 1975 nummers gemaakt.

Geplaatst:
'Get down to it' zit niet in bij de muziek van K-DST. (ik kan het weten want luister als zo'n 2 jaar K-DST als ik SA doe ;))

hoe heet dat liedje dan ?? get down of zo iets is wel degelijk op KDST

Geplaatst:
'Get down to it' zit niet in bij de muziek van K-DST. (ik kan het weten want luister als zo'n 2 jaar K-DST als ik SA doe ;) )

hoe heet dat liedje dan ?? get down of zo iets is wel degelijk op KDST

Kijk naar het boekje die je erbij gekregen hebt(als je het legaal hebt),ik kan het niet zoeken omdat ik niet weet hoe het moet,overigens kun je dat beter zeggen in "Hoe heet dit liedje" topic in Beeld &Geluid.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...