Jump to content

HOE KAN IK DIT INSTALLEREN OP GTA ?

Recommended Posts

Geplaatst:
Hoe kan ik het beste en makkelijkste mods installeren op GTA San Andreas?

Deze soorten bedoel ik: http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&id=248

Om scooters te installeren, kun je twee tools gebruiken. Je kunt GGMM gebruiken en je kunt de IMG Tool gebruiken.

Ik zal je in eerste instantie gewoon even uitleggen hoe je een gewone scooter met GGMM installeert. Om een willekeurige scooter te installeren, heb je natuurlijk wel GGMM zelf nodig. Dat progamma is hier te downloaden. Na het downloaden pak je het bestand uit, en kopieer je alle bestanden naar de map van GTA San Andreas. Daar start je vervolgens het progamma.

Download dan een mod en pak hem uit. Kijk wel goed welk voertuig hij gaat vervangen. Stel je voor dat hij de 'Infernus' vervangt, selecteer deze dan uit de lijst met alle voertuigen links. Ga dan naar 'installer' > 'create back-up'. Ga dan wederom naar 'installer' en kies 'Manual mod installer'. Browse bij 'DFF model' naar het '.dff' bestand van je gedownloade voertuig. Doe hetzelfde bij de 'TXD Textures'. Dan kan het soms nog zijn dat je regels moet invoeren van bijvoorbeeld de 'handling.cfg'. Er staat altijd bij waar het heen moet, dus deze lines kun je ook installeren via de tool.

• IDE Line = 'vehicles.ide
  • Handling line = 'handling.cfg'
  • Special handling = eventuele tweede line
  • Colours line = 'carcols.dat'
  • Carmods line = 'carmods.dat'

Als je alles goed hebt ingevuld klik je op 'Install', waarnaar de mod geïnstalleerd zal worden. Mocht je overigens moeite hebben met deze uitleg of kun je hem niet goed volgen, dan raad ik je aan deze video-tutorial te bekijken.

de andere optie is die van de IMG Tool. Een complete handleiding daarvoor vind je hier. Eventuele vragen of opmerkingen over de handleiding kunnen in dat topic. Succes!

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik het programma open dan krijg ik een fout..

Dit als eerst:

fout1kd1.png

En dit als ik op Ok klik:

fout2vu9.png

Bewerkt: door Vasse-Master
Geplaatst:

Je hebt niet genoeg DirectX-bestanden waardoor het

fout gaat.

Maar aan de probleem met de OPENGL ligt het zo te zien aan je videokaart.

Welke videokaart heb je precies?

Ga naar Start->uitvoeren, dan naar het tabblad Beeldscherm.

En zeg dan welke je hebt.

Geplaatst: (bewerkt)

Start uitvoeren en wat moet ik dan doen???

Bewerkt: door Vasse-Master
Geplaatst:

Waarschijnlijk bedoelt GTA-XP Start-> Uitvoeren -> en dan dxdiag in voeren. -> en dan naar het tablad Beeldscherm.

Geplaatst:

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij wordt 16bit nog maar amper ondersteund tegenwoordig. Bovendien wist ik niet eens dat Intel videokaarten maakten (?) Meestal zijn ze van nVidia of ATi. Misschien eens je pc upgraden?

Oh enneh, zeker dat je de meest recente drivers hebt geïnstalleerd? Zou het ook nog aan kunnen liggen heel misschien.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

maar hoe kan ik auto's er in zetten zonder sanadreas te laten cracen?

want als je naar die filmpje's kijkt op video.google dan gaa je er van kwijlen :)

dus kan iemand mij helpen :))))))

help me a.u.b

Geplaatst:
maar hoe kan ik auto's er in zetten zonder sanadreas te laten cracen?

Zolang je een voertuig normaal installeert zal deze niet crashen. Crasht hij wel, dan kan dit twee dingen betekenen. Ten eerste kan het zijn dat je met een verkeerde versie mod. Kijk in het hoofdmenu of je daar een versie ziet staan. Zie je hier niets, dan is er op dit punt niets aan de hand. Zie je V2, installeer dan even deze patch en het probleem zou verholpen moeten zijn. :Y

Punt twee kan zijn dat je een mod gewoon niet goed geïnstalleerd hebt. Ik raad je aan één van de onderstaande tutorials te volgen, waarin van begin tot eind wordt uitgelegd hoe je een voertuig installeert:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...