GT-Aap Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 In gta sa op de pc zijn er natuurlijk ook hoertjes. Maar hoe laat je die instappen als ze zeggen Do you want a good time baby? Welke toets is ja, en welke is nee??? Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Y is Yes of Ja en N is No of Nee Reageren
GT-Aap Geplaatst: 11 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 ''Thanks homie'' Reageren
JasonStatham Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 (bewerkt) Eigenlijk vind ik hier helemaal niks aan omdat het enigste wat je hieraan hebt is geld verliezen en als je heel snel ff met de camera draait kan je zien dat ze helemaal niet bezig zijn maar dat ze juist gewoon op hun stoel zitte Bewerkt: 11 augustus 2007 door GTA-fan2 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Eigenlijk vind ik hier helemaal niks aan omdat het enigste wat je hieraan hebt is geld verliezen Dat klopt gedeeltelijk wat je nu zegt, want je kunt hier ook aan verdienen. Je moet hier de 'pimping missions' geheel voor voltooid hebben. De hoer zal dan jou betalen als ze mee is geweest naar een stil plekje. Dat je enkel de camera op en neer ziet gaan moet je dan maar met een korreltje zout nemen; daar draait het spel niet om. Reageren
GT-Aap Geplaatst: 12 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Het is nog leuker als je met een hoer bezig bent in een lowrider -of andere auto- met hydraulics. Dan kun je de auto nog meer laten bewegen Reageren
Patrox Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Waar is een goed ''rustig'' plekje? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Waar is een goed ''rustig'' plekje? Die rustige plekjes zijn eigenlijk vooral te vinden op het platteland, bijvoorbeeld vlak bij het huis van Helena Wankstein. Het zou ook wel kunnen in steegjes, maar hier is het over het algemeen minder 'rustig' dan op het platteland. In feite zou het overal wel kunnen, maar dat hangt denk ik ook net af van het aantal peds en voertuigen dat in de buurt is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.