janna Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 Hey mensen ik heb een probleem met GTA: Ultimate Vice City 2.0 Ik wil gaan vliegen maar ik kan niet vooruit komen hoe kan dit of geef ff de toetsen die ik moet indrukken want snap er niks meer van :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wijst Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 (bewerkt) Ik snap je vraag niet helemaal. Maar vliegen met een helikopter gaat vrij makkelijk zo ga je vooruit met de letter W en stuur je met de letters A en D en om te landen druk je op S. Ik hoop dat dit je vraag beantwoord heeft ! Bewerkt: 11 augustus 2007 door Wijst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janna Geplaatst: 12 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 Ik snap je vraag niet helemaal. Maar vliegen met een helikopter gaat vrij makkelijk zo ga je vooruit met de letter W en stuur je met de letters A en D en om te landen druk je op S. Ik hoop dat dit je vraag beantwoord heeft ! Maar als ik op w druk dan gaat ie niet nar voren toe dus ik weet niet hoe dat kan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 In GTA:VC kan je op de volgende manier vliegen met een helikopter: Pijltjestoets omhoog: Omhoog vliegen Pijltjestoets omlaag: Omlaag vliegen Pijltjestoets links: Naar links hangen Pijltjestoets rechts: Naar rechts hangen Num 9: Naar voren Num 6: Naar achteren Num 4: Naar links draaien Num 5: Naar rechts draaien. Hopelijk lukt het nu wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janna Geplaatst: 12 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 In GTA:VC kan je op de volgende manier vliegen met een helikopter:Pijltjestoets omhoog: Omhoog vliegen Pijltjestoets omlaag: Omlaag vliegen Pijltjestoets links: Naar links hangen Pijltjestoets rechts: Naar rechts hangen Num 9: Naar voren Num 6: Naar achteren Num 4: Naar links draaien Num 5: Naar rechts draaien. Hopelijk lukt het nu wel Dat lukt ook al niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 Hier kan je alle besturingen vinden voor GTA:VC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2007 OMG, is dit nou zo moeilijk? Jetpack ON/OFF: RSHIFT + I Jetpack Thrust: RSHIFT + P Jetpack decrease Z: RSHIFT + L Jetpack increase Z: RSHIFT + 0 Hopelijk beantwoord dat je vraag... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.