Follow Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Tja, de titel zegt het, kan je ook eigen muziek op de Xbox afspelen. (360) Want er is wel iets met usertrack player.. Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Kan je niet als je op het Xbox logo drukt je eigen muziek selecteren? Reageren
Follow Geplaatst: 11 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 (bewerkt) Dat is alleen bij Xbox360 spellen, en niet de normale Xbox spellen, ookal werken ze erop. Want dan krijg je een message dat het niet werkt op oude spellen... Edit: Altijd leuk, een ron getal, de 800 behaaldt.. Dat duurde lang omdat ik een hele poos weg was.. (PS: PB me als je een forum systeem hebt die je door een script in je eigen theme zet, zoals bij e107 ) Bewerkt: 11 augustus 2007 door Follow Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 (bewerkt) Anders zet je gewoon je ingame muziek uit en de muziek van weetik wat je MP3 of PC aan xD Bewerkt: 11 augustus 2007 door Galiorix Reageren
Follow Geplaatst: 11 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Wel, zoiets heb ik dus leiver niet, maar dat kan ook niet altijd, want de pc word nog wel vaak gebreukt en mp3 speler is niet zo handig, want als je met 2 spelers speelt, dat ik wel eens doe.. Reageren
sevaboy Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Wat zeggen jullie hier nu allemaal?Zover ik weet kun je dat wel,je moet gewoon een cd(geen cd die gebrand is)instoppen en dan kun je het beluisteren en ook rippen(op de Xbox zetten) op de XBOX,bij EA games kun je dat niet doen,altijd kijken aan de achterkant van het gamedoosje Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 somige merken gebrande cdtjes kun je ook op de x box zetten en ja inderdaad rippen op de x box zetten. daarna ga je in je gta bij opties naar audio en dan kies je de usertrack player en dan kies je scan user en klaar als het goed is staat nu je muziek van je xbox op je user trackplayer Reageren
Follow Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 somige merken gebrande cdtjes kun je ook op de x box zetten en ja inderdaad rippen op de x box zetten.daarna ga je in je gta bij opties naar audio en dan kies je de usertrack player en dan kies je scan user en klaar als het goed is staat nu je muziek van je xbox op je user trackplayer Zal morgen eens proberen, en je hebt over de normale Xbox, het rippen van een cd enzo kan en is legaal, dus daarover gaat het niet verder. En toen ik eerder kijk daar bij user track player zag ik niet een functie van scan user staan.. Komt het dan alleen te voorschijn als je liedjes er pas op hebt gezet? Reageren
sevaboy Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 somige merken gebrande cdtjes kun je ook op de x box zetten en ja inderdaad rippen op de x box zetten.daarna ga je in je gta bij opties naar audio en dan kies je de usertrack player en dan kies je scan user en klaar als het goed is staat nu je muziek van je xbox op je user trackplayer Zal morgen eens proberen, en je hebt over de normale Xbox, het rippen van een cd enzo kan en is legaal, dus daarover gaat het niet verder. En toen ik eerder kijk daar bij user track player zag ik niet een functie van scan user staan.. Komt het dan alleen te voorschijn als je liedjes er pas op hebt gezet? Je moet het niet op GTA doen,dat is enkel in pc versie.Je kunt je cd rippen op de XBox,zoals je dat kunt doen op de pc en dan kun je dat beluisteren op een game(die het ondersteunt). Reageren
Follow Geplaatst: 17 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 (bewerkt) Je moet het niet op GTA doen,dat is enkel in pc versie.Je kunt je cd rippen op de XBox,zoals je dat kunt doen op de pc en dan kun je dat beluisteren op een game(die het ondersteunt). Je bedoelt gewoon in via de guide knop enzo, maar dat kan dan juist weer niet, en heb het trouwens nog niet geprobeerd wat er eerder werd gezegd, moet het nog proberen. Edit: Net geprobeerd en geen resultaat.. Bewerkt: 17 augustus 2007 door Follow Reageren
sevaboy Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Je moet het niet op GTA doen,dat is enkel in pc versie.Je kunt je cd rippen op de XBox,zoals je dat kunt doen op de pc en dan kun je dat beluisteren op een game(die het ondersteunt). Je bedoelt gewoon in via de guide knop enzo, maar dat kan dan juist weer niet, en heb het trouwens nog niet geprobeerd wat er eerder werd gezegd, moet het nog proberen. Edit: Net geprobeerd en geen resultaat.. Zeg eens wat je doet?Misschien kan ik je helpen Reageren
-_- Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 op de 360 wel eerst moet ej afsplenen en dan het cdje er in doen kan alleen op 360 spellen Reageren
sevaboy Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 op de 360 wel eerst moet ej afsplenen en dan het cdje er in doen kan alleen op 360 spellen Dat kan ook op de Xbox Maar ik zal het in stappen zeggen; 1)Neem een cd en stop hem in de Xbox 2)Ga naar Music en dan zie je een afspeellijst van de cd 3)Ga dan naar 'Rippen'(is een icoon). 4)Nu heb je liedjes op de harde schijf staan en kun je dat nu op games die compitabel zijn(zoals GTA Sa. MVG, Seva. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.