Jump to content

Een forum dat apart is..

Recommended Posts

Geplaatst:

Tja, zal het zo goed mogelijk uitleggen..

Ik heb een template van internet gehaald, in zo'n pagina (met logo erbij enzo) wil ik een forum hebben, maar ik ben slecht in maken enzo, dus ik vraag me 2 dingen af.

Is er een forum syteem die je zo in een eigen template zet?

En hoe link je naar een pagina, en die opent maar je kan wel de dingen zien van je website.

Een soort in-;ine browser ofzo?!

Geplaatst:
Tja, zal het zo goed mogelijk uitleggen..

Ik heb een template van internet gehaald, in zo'n pagina (met logo erbij enzo) wil ik een forum hebben, maar ik ben slecht in maken enzo, dus ik vraag me 2 dingen af.

Is er een forum syteem die je zo in een eigen template zet?

En hoe link je naar een pagina, en die opent maar je kan wel de dingen zien van je website.

Een soort in-;ine browser ofzo?!

Misschien is InvisionFree wel wat, want daar kan je dat wel. Kijk maar in het forum die in mijn handtekening staat ;)

Geplaatst:

Nee,

Ik heb een eigen website dus ik moet wel wat hebben om het op mijn website werkend te krijgen.

Gewoon echt ene layuot heb ik, en door een code in te voeren moet er dan zeg maar een forum komen.

Of zoals al eerder genoemd is (door mij :eten: ) een soort code waardoor je een internet pagina opent in de huidige pagina, bekend van mambo en joomla..

Geplaatst:
Nee,

Ik heb een eigen website dus ik moet wel wat hebben om het op mijn website werkend te krijgen.

Gewoon echt ene layuot heb ik, en door een code in te voeren moet er dan zeg maar een forum komen.

Of zoals al eerder genoemd is (door mij :eten: ) een soort code waardoor je een internet pagina opent in de huidige pagina, bekend van mambo en joomla..

Ik begrijp wat je bedoelt; zegmaar een site-in-site :bonk: , iemand die ik in real-life ken heeft ook zoiets, maar die heeft zijn website al gedelete.

Werk je met Frontpage? Zoja dan is er zegmaar zo'n tabel die je moet tekenen en daarin een link zetten, die de pagina opent.

Ik heb eigenlijk nog nooit zo'n script gezien, ik heb het alleen in Frontpage gezien.

Ik ga het tegen hem zeggen hoe die dat heeft gedaan.

Ik edit straks mn post.

Geplaatst:
Nee,

Werk je met Frontpage? Zoja dan is er zegmaar zo'n tabel die je moet tekenen en daarin een link zetten, die de pagina opent.

Ja, ik ga wel werken met frontpage, mijn hosting kan ook frontpage dinges aanbieden en het staat al op de computer.

En zo'n tabel zit volgensmij al in de team, dus ik hoef dan alleen dat aantepassen begrijp ik.

Maar heb je dan ook als de webpagina er niet in past zo'n scrollbar aan de zijkant enzo?

Geplaatst:
Nee,

Ja, ik ga wel werken met frontpage, mijn hosting kan ook frontpage dinges aanbieden en het staat al op de computer.

En zo'n tabel zit volgensmij al in de team, dus ik hoef dan alleen dat aantepassen begrijp ik.

Maar heb je dan ook als de webpagina er niet in past zo'n scrollbar aan de zijkant enzo?

Ik denk het niet. Want die tabel laat dan een stukje zien. Je moet dan zo'n scrollbar instellen.

Maar dat weet ik niet helemaal zeker dus ik kan het ook mis hebben.

PS.

Die vriend die ik ken reageert niet op MSN sorry daarvoor, ik probeer het steeds te zeggen tegen hem.

Geplaatst:
Nee,

Ik denk het niet. Want die tabel laat dan een stukje zien. Je moet dan zo'n scrollbar instellen.

Maar dat weet ik niet helemaal zeker dus ik kan het ook mis hebben.

PS.

Die vriend die ik ken reageert niet op MSN sorry daarvoor, ik probeer het steeds te zeggen tegen hem.

Je hoeft niet meer te vragen, het is gelukt, maar nu kom ik met wat anders, ik zoek een anti spam contact formulier maar niet in php, of hoe krijg ik dat werkend op een html pagina?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...