Jump to content

X box 360 is er iets mis mee?

Recommended Posts

Geplaatst:

Heee

Ik wil al een tijdje eeen 360 kopen.

maar toen ik op vakantie was zei een man tegen mij dat de 360 op het neiuws is geweest dat het je spellen sloopt.

Ik had daar eerst iets over gehoord maar ik wil het graag weten.

want dat heb ik neit egt bijgehouden.

mij lijkt dat het de 360 het gewoon doet anders kopen zoveel mensen hem neit.

en nog een vraagje : zitten alle kabels bij de 360 om gelijk te kunnen spelen ? van de 360 die 299 kost ?

Geplaatst:
Heee

maar toen ik op vakantie was zei een man tegen mij dat de 360 op het neiuws is geweest dat het je spellen sloopt.

en nog een vraagje : zitten alle kabels bij de 360 om gelijk te kunnen spelen ? van de 360 die 299 kost ?

Er zijn wat problemen met de XBOX. Zoals je zlef al zei. Hij sloopt CDtjes. Hij maakt namelijk een perfecte ronden kras. en hierdoor kan de XBOX hem niet meer lezen. Dan kan je hem wel weer terug sturen. En dan ben je hem volgens mij 2 a 3 maanden kwijt.

Wat ik je kan aanraden is een PS3 kopen. Of de XBOX 360 Elitie.

En ja alle kabels zitten bij het pakket van 299. Het verschil tussen en duurdere pakket en deze is dat je kabels met draad krijg. En er zit geen hardeschijf in. :N

Geplaatst: (bewerkt)

wordt daar nog niets aan gedaan aan de 360´s die in de winkel staan ?

want ik geloof neit egt dat hetbij elke 360 zou zijn want dan zouden ze waarschijnlijk tijdelijk uit de winkel worden gehaald

Bewerkt: door Gunit-Soldier
Geplaatst:
wordt daar nog niets aan gedaan aan de 360´s die in de winkel staan ?

want ik geloof neit egt dat hetbij elke 360 zou zijn want dan zouden ze waarschijnlijk tijdelijk uit de winkel worden gehaald

De Elite gaat de oude ook vervangen

Geplaatst:

Ik heb zelf ook een Xbox 360,als je hem nou horizontaal neerlegt heb je wel minder kans op krassen !

En als dat toch niet helpt kan je hem gewoon terug sturen naar Microsoft.

Geplaatst:

Dit probleem was alleen bij de oude Xbox, de nieuwe zijn gemaakt en doen dit niet meer. Zelf heb ik mijn 360 nu 4 maanden en ik heb nog geeneen probleem gehad.

Geplaatst:
Heee

Problemen worden zinskort goed opgevangen. Ze rusten alle xbox 360 beter uit en problemen zijn ergens in november helemaal opgelost. Ik raadt je echter wel de premium pack toe. Dan heb te te minste een harde schijf.

Moesten er problemen komen ze helpen je erg snel. En loopy het echter trager de service bel je gewoon en zeg je dat ze beloofd hadden binnen de zoveel dagen. Krijg je lekker iets gratis opgestuurd. (een game of ander dingen dat ze je aanbieden.) Het is zeker de moeite waard echt veel topper die de komende maandjes komen. :dans::tu:

Geplaatst:

Tegenwoordig is het 'krassenprobleem' opgelost. Ik kocht de mijne rond eind 2006, nog nooit krassen op mijn DVD's geweest. De verkeerde DVD-speler-xboxen kwamen van vlak voordat ik hem kocht. Nergens om je zorgen over te maken dus.

In de goedkope versie van de 360 zit alles wat je nodig hebt, behalve een memoryunit of HDD, je kunt dus niet opslaan.

Geplaatst:

Het enige dat aan de 360 mankeert zijn de fanboys van andere merken (met name ps3-fanboys, die schijnbaar geen genoeg kunnen krijgen van het kapotte DVDtjes verhaal), voor de rest zijn alle problemen volgensmij al opgelost ;)

• 3 weken later...
Geplaatst:
Het enige dat aan de 360 mankeert zijn de fanboys van andere merken (met name ps3-fanboys, die schijnbaar geen genoeg kunnen krijgen van het kapotte DVDtjes verhaal), voor de rest zijn alle problemen volgensmij al opgelost ;)

mijn xbox was kapot en kreeg een nieuwe binne 1.5 week en 1 maand gratis xbox live, Goede service dus !!!

Geplaatst:

Ja, vroeger waren ze zo bedondert bij de klantenservice van Microsoft. Maar tegenwoordig over vriendelijk :)

Geplaatst:

Ik heb op 2 december 2005 mijn eerste Xbox 360, die toen net uit was, gekocht. Niet lang daarna begaf de harde schijf het. Ik heb de Xbox 360 toen verkocht zonder harde schijf, die niet noodzakelijk is, en van dat geld en bijgelegd geld weer een nieuwe, ditmaal Premium, model aangeschaft. De problemen hiermee begonnen zes maanden later met veelvuldige zg. 'Freezes'; de Xbox 360 blijft hangen en doet dan niets meer. Ik vond iemand die het apparaat overnam, omdat hij wel wist waar het aan lag en hij het zelf kon repareren. Dus van dat geld en bijgelegd geld WEER een nieuwe gekocht. Deze begaf het in maart 2007 met een 'Ring Of Death', voordat de Xbox nog even twee van mijn spellen DVD's bekraste, waarna ik zo kwaad werd dat ik de console op de grond in stukken gooide. "Nooit meer een Xbox", zwoer ik en hij belandde op de schroothoop. Enfin, op 24 augustus kwam er een, volgens Microsoft, een vernieuwde versie van de XBox 360 op de markt: De Elite. Alle problemen zouden zijn opgelost. Dus ik waagde, ik weet het: - dom, dom, dom -, de sprong weer want ik miste het spelen in de nachtelijke uurtjes vaak. En jawel hoor: binnen twee dagen stuk; de DVD drive ging kapot en bekraste mijn net aangeschafte spel. Ik weer terug naar de winkel. Een beetje moedeloos nam ik een nieuw exemplaar van de Elite in ontvangst. Het leek allemaal eindelijk weer wat voorspoedig te lopen tot een week daarna: de rode ring! Alweer! Nummer vijf begaf het in anderhalf jaar! Dus ik gebeld naar de Microsoft helpdesk en daar werd ik begroet met arrogantie, onwil, onkunde en totaal respectloos gedrag naar mij toe.Het enige wat ze konden doen was een reparatieorder uitvoeren. Ik stuur mijn Xbox dan op, ik krijg een gerepareerde Xbox VAN IEMAND ANDERS die al ooit gerepareerd was, terug. Een nieuw apparaat van 449 Euro en na zeven dagen en twee consoles mocht ik hem omruilen voor een al eens defecte geweest zijnde Xbox 360 van iemand anders. Ik boos opnieuw gebeld naar Microsoft samen met de winkelier, die ook niet te spreken was over hun houding, en ook ditmaal weer begroet met diezelfde arrogantie. De winkelier besloot om er nog een aan mij te verstrekken (geld terug was kennelijk geen optie?). Ik heb nu mijn zesde Xbox en ik ben het vertrouwen daarin volledig kwijt. Ik belde het hoofdkantoor van Microsoft en legde het verhaal uit. Wederom arrogantie, informatie die niet klopte, of verdwenen uit hun database en totaal geen wil om ook maar enigszins mij tegemoet te komen. Ik wil gewoon mijn geld terug - en dat is mogelijk volgens de garantiebepaling - maar Microsoft is totaal niet willend, totaal niet meelevend of begripvol. Ik werd niet doorgeschakeld naar een leidinggevende, ik kreeg geen naam wie ik aan de lijn had. Ik ben volledig vastgelopen in de arrogantie van Microsoft. Het zal niet lang duren voordat nummer zes op mijn tegelvloer in stukken valt. Een VRESELIJKE koude douche voor Microsoft en hun wanproduct dat Xbox 360 heet.

bron TROSRadar.nl

groot stukje maja

Geplaatst:

nog eens een bewijs dat xbox360 het geld niet waard is.

ze willen rapraprap zo een console maken voor puur het geld.

zo arogant.

sony rules :tu:

Geplaatst:

De Xbox 360 is in principe niet slecht, als ze maar wat aan de publiciteit doen. Microsoft zit nu aan hun dieptepunt! Als ze nou een actie hadden. Een extra spel bij de 360 ofzo :D

Geplaatst:

Een vriend van mij heeft een omgebouwde Xbox 360 Premium en hij heeft daar in principe nog nooit problemen mee gehad. Ik vind het een super vette console, maar als ik een console zou kopen koop ik toch een PS3 omdat het design van de PS3 mij meer aanspreekt.

Greetz :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...