Jump to content

X box 360 is er iets mis mee?

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik heb op 2 december 2005 mijn eerste Xbox 360, die toen net uit was, gekocht. Niet lang daarna begaf de harde schijf het. Ik heb de Xbox 360 toen verkocht zonder harde schijf, die niet noodzakelijk is, en van dat geld en bijgelegd geld weer een nieuwe, ditmaal Premium, model aangeschaft.

Waarom had je Microsoft niet gebeld en het gewoon uitgelegd ? Je zegt dat je Harde Schijf het begaf, waarom verkocht je dan je 360 ? Die deed het dan nog toch ? Had je helemaal geen nieuwe voor hoefen kopen.

De problemen hiermee begonnen zes maanden later met veelvuldige zg. 'Freezes'; de Xbox 360 blijft hangen en doet dan niets meer. Ik vond iemand die het apparaat overnam, omdat hij wel wist waar het aan lag en hij het zelf kon repareren. Dus van dat geld en bijgelegd geld WEER een nieuwe gekocht.

Ook hier, waarom betaal je om hem te laten maken bij iemand anders, terwijl Microsoft het zelf voor je kan doen omdat je er garantie op hebt, of je 360 moest omgebouwd zijn waardoor de garantie verviel.

In ieder geval is het niet echt een leuke verhaal idd, heb gelukkig nooit echt wat mis gehad met m'n 360.

Geplaatst:

Ofwel: Het is bekend dat de Xbox 360's die rond November 2006 gemaakt zijn, gewoon fouten hebben. Dat is nu opgelost door een andere soort chip uit te brengen. Er lopen nog steeds fanboy's rond op forums. Die proberen mensen te overtuigen geen Xbox 360 te nemen. Je moet het zelf kiezen, maar je moet sowieso nooit meteen luisteren. Denk na voordat je oordeelt. Kijk goed op internet, Xbox.com. Als je 100% zeker weet, dan moet je het doen ;)

• 3 weken later...
Geplaatst:
Kijk goed op internet, Xbox.com.

Op Xbox staat natuurlijk dat de 360 de beste is en op PS staat dat de 3 de beste is. je moet op een paar gamesites kijken en daar kiezen.

Geplaatst:
Kijk goed op internet, Xbox.com.

Op Xbox staat natuurlijk dat de 360 de beste is en op PS staat dat de 3 de beste is. je moet op een paar gamesites kijken en daar kiezen.

Ik bedoel dan naar de spellen, wat ie allemaal in zich heeft, datzelfde bij de PS3 als je daar ook tussen twijfelt, dan kijk je op vergelijksites of onze goeie ouwe topic van White Gold. Uit met de discussie :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...