Jump to content

Nieuw systeem

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je echt de nieuwste games wilt spelen, dan zou ik nog even wachten. Er komt namelijk DirectX 10.1 en Microsoft heeft laten weten dat de vorige generaties Dx10 kaarten dit niet zullen draaien.

Maar ja, zo kun je natuurlijk altijd wachten. Koop gewoon wat jou het beste lijkt, wij kunnen niet voor jou beslissen.

Geplaatst: (bewerkt)
Als je echt de nieuwste games wilt spelen, dan zou ik nog even wachten. Er komt namelijk DirectX 10.1 en Microsoft heeft laten weten dat de vorige generaties Dx10 kaarten dit niet zullen draaien.

Maar ja, zo kun je natuurlijk altijd wachten. Koop gewoon wat jou het beste lijkt, wij kunnen niet voor jou beslissen.

Was 4 posts geleden al gepost :clown: Je moet zoals je zegt ja een keer de knoop doorhakken, anders kun je altijd wel blijven wachten in de IT wereld. Er komt altijd wel wat nieuws uit.

dan kan je net zo goed een AMD nemen en dan heb je 2 GHZ voor een mobo van 60 euro.

Ja maar de processor presteerd dan nog minder als een E6750 / Q6600.

EDIT: Als je uitgaat van de X2 serie.

Bewerkt: door xgaming
Geplaatst:

Was 4 posts geleden al gepost :clown: Je moet zoals je zegt ja een keer de knoop doorhakken, anders kun je altijd wel blijven wachten in de IT wereld. Er komt altijd wel wat nieuws uit.

dan kan je net zo goed een AMD nemen en dan heb je 2 GHZ voor een mobo van 60 euro.

Ja maar de processor presteerd dan nog minder als een E6750 / Q6600.

3x een Athlon X2 4000 + presteerd beter dan een Intel C2D E6750.

Een AMD 690G is sneller dan een Intel 945G.

Intel's IGP's zijn mega sloom.

Geplaatst:
3x een Athlon X2 4000 + presteerd beter dan een Intel C2D E6750.

Een AMD 690G is sneller dan een Intel 945G.

Intel's IGP's zijn mega sloom.

Hoe wil je 3 cpu's op 1 mobo zetten? 2 kan nog wel maar 3 volgens mij niet. :N Of ik loop achter....

Geplaatst:
Behoorlijk :puh:

http://www.alternate.nl/html/productDetail...ml?artno=GFET42

'T is wel voor Opterons, maar met 4 stuks Opteron dual-cores zit je denk ik beter gebakken als met de C2D's.

Qua extremen ben je bij AMD bijna áltijd beter af :puh:

Meerdere AMD's zijn ook sneller dan de C2D's. Maar dat is een server moederbord :puh: Ok, 4 CPU's kan dus wel.... Maar als we het hebben over een gewoon systeem is 1 toch normaal, geen 2 of meer. Kan wel.... Maar je moet het geld er wel voor hebben.

Geplaatst:
Behoorlijk :puh:

http://www.alternate.nl/html/productDetail...ml?artno=GFET42

'T is wel voor Opterons, maar met 4 stuks Opteron dual-cores zit je denk ik beter gebakken als met de C2D's.

Qua extremen ben je bij AMD bijna áltijd beter af :puh:

Neem een AMD 6000+ als je niet overclocked, een 8800GTS of 2900ZXT (verbruikt wel veel stroom) 2GB DDR2 800Mhz en een goeie veoding, mobo maakt niet veel uit en derest moet je zelf weten:0

Geplaatst:
mobo maakt niet veel uit en derest moet je zelf weten:0

Moederborden moet je niet op bezuinigen en daar moet je ook op letten dus als je zegt maakt niet veel uit... Je processor kan er bijv. niet op of ondersteund DDR2 800 MHz geheugen niet. Als je bezuinigd op je mobo kan dat 'slecht' uitpakken voor eventuele updates later.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...