Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Misschien is er wat beschadigd in je text-file, waardoor je tijdens de missies geen tekst meer kunt zien. Ik heb daarom het bestandje american.gxt even voor je geupload, zodat je die kunt vervangen, en dan kijken of de tekst het weer goed doet. Deze file moet je plaatsen in GTA San Andreas - text. Vervang daar je american.gxt door degene die in de bijlage zit.

American.gxt:

[Ps] Zorg nu wel dat je de Amerikaanse taal hebt geselecteerd bij de opties in het spel. ;)

Daarnaast is het bestandje ingepakt, waardoor je bijvoorbeeld WinRar nodig hebt om het uit te pakken.

Geplaatst:
Ik heb het geprobeerd, maar het staat er nog steeds niet! :duh:

Wat je dan nog zou kunnen proberen, is het verwijderen van het bestand 'gta_sa.set'. Dit bestand is te vinden in de volgende map: 'Mijn Documenten' > 'GTA San Andreas User Files'. Het bestand re-set enkele instellingen, nadat je het verwijderd hebt. Het bestand zal overigens automatisch terugkomen, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Een andere eventuele optie is natuurlijk een simpele herinstallatie. Deze verhelpt meestal problemen, en je hebt er bovendien niets mee te verliezen. :)

Overigens bedoel je echt de tekst in de missies en niet in de cut-scenes? Deze kun je namelijk gewoon weer aanzetten via de opties: 'Options' > Display setup' > 'Subtitels on'.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...