peter99 Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 ik heb voor de ps2 een San andreas en die heeft het altijd goed gedaan, en de laatste tijd begon ie zomaar wat "Loading" schermpjes aan te geven (iedere keer als ik aan het gamen was) En nu wordt de cd niet meer gelezen soms en alz hij wel wordt gelezen komt hij niet verder dan het laadscherm Weet iemand hoe dit zomaar kan ? >>> Door Bling: Verplaatst naar 'SA: Hardware Problemen'. <<< Reageren
-Omar- Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Mischien is je CD vies of zitten er krassen op? Verder kan ik nog niks bedenken Veel succes MVG gtaman122 Reageren
peter99 Geplaatst: 12 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Geen krasje, wel een beetje stof Reageren
-Omar- Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Maak hem eens schoon Mischien zou hij het dan wel doen. Of je moet bij een winkel zn heel CD set kopen met allemaal van die schoonmaak dingetjes erin MVG gtaman122 Reageren
peter99 Geplaatst: 12 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 (bewerkt) ik heb net de cd bekeken, gelijk schoon gemaakt en geprobeerd, me ps2 maakt een voor mij bekend en raar geluid teeh tietietoe dieh oef iets dat er op lijkt, het klint bijna op een nieuw techno liedje Bewerkt: 12 augustus 2007 door peter99 Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Het kan natuurlijk ook dat het aan je PS2 ligt. Probeer of andere spellen nog wel naar behoren werken. Als dit niet het geval is, dan is er iets kapot aan je PS2. Het is natuurlijk niet meer het jongste apparaat, dus het zou kunnen. Als er iets kapot is kun je het beste langs een electronicazaak gaan die die dingen repareert. Reageren
peter99 Geplaatst: 12 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Andere spellen zoals COD 2 Bog Red One, COD 3 en COD finest hour doen het wel normaal, Ik ga da ding niet openschroeven,, mij een beetje te gevaarlijk Reageren
Bigstijn Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Andere spellen zoals COD 2 Bog Red One, COD 3 en COD finest hour doen het wel normaal,Ik ga da ding niet openschroeven,, mij een beetje te gevaarlijk Zo erg is het niet hoor je hoeft alleen een mesje te hebben en bij het ventilatortje het klepje eraf te halen. Het past er met een klikje weer op, dus een ramp is het niet. Het is toch echt het verstandigste om dit te doen. Je hebt een grote kans dat die storingen opgelost zijn. Maar het gaat alsvolgt, 1) Pak een mesje/ schroevendraaier en haal het klepje boven het ventilatortje eraf. 2) Blaas het er zelf uit, of gebruik natuurlijk een stofzuiger. 3) Als je klaar bent het klepje er gewoon weer op, en je playstation werkt weer helemaal Reageren
peter99 Geplaatst: 12 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 (bewerkt) het kan natuurlijk ook kom omdat het ding in geen 6 maandan schoongemaakt is voor de duidelijkheid, ik heb zo,n ouwe dikke ps2 Bewerkt: 12 augustus 2007 door peter99 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.