tomgtagamer Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 hallo alleemaal ik heb een probleempje met de redballoons ik heb er al 97 verzameld maar kan er 2 gewoon echt niet vinden! als je op het kaartje hieronder kijk zijn het de nummers 4 en 12 heefd mischien iemand een screenshot of een uitleg over die 2 balloons? groetjes tom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 De 2 balonnen zitten allebij in de hoogten. Kijk hier eens. Als je hem op de plaats houd van 4 of 12. Staat er een bepaalde hoogte bij. Dus ik neem aan dat ze in dehoogte zitten. Dus pak een helicopter. En neem des noods een sniper mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tomgtagamer Geplaatst: 12 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 Damn computer sloeg op hol. ja maar ik heb al met een heli gezocht en met sniper maar ik kan em egt niet vinde heb je miss geen printscreen ervan? of iemand anders? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 Red Balloon 4: Deze hangt aan het gebouw uit de missie 'last stand'. Ga staan bij het groene bolletje op onderstaand kaartje. Kijk met een sniper naar het gebouw (met een gewoon wapen geraak je er niet). De ballon hangt bijna helemaal bovenaan, onder een afdakje precies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tomgtagamer Geplaatst: 12 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 Red Balloon 4: Deze hangt aan het gebouw uit de missie 'last stand'. Ga staan bij het groene bolletje op onderstaand kaartje. Kijk met een sniper naar het gebouw (met een gewoon wapen geraak je er niet). De ballon hangt bijna helemaal bovenaan, onder een afdakje precies. thx m8 nog 1 tegaan heb je daar miss ook info over? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 (bewerkt) Sorry, ik had niet gezien dat je er nog een zocht :$ . Deze hangt in dat gebouw, je hebt een heli nodig om er te komen. Er loopt als het ware een grote 'gang' door het gebouw heen. Op onderstaand kaartje zie je een pijl, vlieg met een helikopter langs die kant de gang in, stap als je in de gang bent uit de heli. Het rode bolletje op de kaart geeft aan waar de red balloon zich ongeveer begint, hij hant tegen het plafond van de gang. Bewerkt: 12 augustus 2007 door Jorair Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tomgtagamer Geplaatst: 12 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 al 99 red balloons burst! thx m8! kheb waarschijnluk verkeerd op het kaartje gekeken ofsow maarjaa heb nu alle missies en alle redballoons:P maarja thx mnn laterr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.