Jump to content

Beeld veranderd

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi ik had een zin om rollercoaster te deon opeens word mijn beeldscherm naar een ander formaat.

ik kan dus niet meer het goede formaat vinden hoe kan ik dit oploseen

Geplaatst:

Klik met de rechtermuisknop op je bureaublad. Klik dan op eigenschappen en dan op het tabblad "instellingen". Daar staat een schuifje met beeldresolutie erboven. Schuif die naar rechts om alles kleiner te maken en naar links om alles groter te maken. Expirimenteer hier een beetje mee totdat je de gewenste grootte weer hebt.

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

Groetjes,

Boris H.

Geplaatst:

Ik heb nu de goede maar dan komt alles van rechts net niet helemaal in beeld zoals het kruisje enzo?

Hoe kan dat?

Geplaatst:
iets meer uitleg please.

Als het goed is, zitten er ergens op de monitor een paar knopjes. Deze zijn per monitor verschillend. Als je op een van die knopjes drukt kom je in een menu (ziet er vaak uit alsof het zo uit DOS komt rollen) waarin je het beeld kan aanpassen, bijvoorbeeld de positie (horizontaal en verticaal), om het beeld donkerder of lichter te zetten, en zo verder.

Scrtz bedoelt dat als je in dat menu komt naar de optie moet gaan waarbij je de positie van het beeld horizontaal (dus van links naar rechts of andersom) kan veranderen. Je moet het beeld dus wat naar links verplaatsen. Valt dan wat aan de linkerkant weg? Dan moet je de optie vinden dat het beeld wat kleiner wordt gemaakt. Veel succes! :bier:

Geplaatst:

Het kan ook zijn dat er een knopje Auto opzit. Als je daar op drukt past het beeldscherm de positie van het beeld aan zodat alles of zoveel mogelijk er op komt.

Geplaatst:

ja en anders moet je adjust horizontal en adjust vertical doen en goed instellen hoe jij het wil

ik heb zelf ook het probleem omdat ik cs in 800x600 speel en me beeldscherm normaal in 1024 x 768 staat

dus ook steeds terug verandert

maarja soms ff aanpassen gewoon

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...