Quatroviel Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Hallo, ik was laatst aan het zwemmen toen ik ging duiken. Ik zag een lijk, een groot brok steen vast gemaakt. Het steen stond op de grond en het lijk hing er zeg maar recht aan. Wie was dit? MVG R.Quatroviel Reageren
Bigstijn Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Hallo, ik was laatstaan het zwemmen toen ik ging duiken. Ik zag een lijk, een groot brok steen vast gemaakt. Het steen stond op de grond en het lijk hing er zeg maar recht aan. Wie was dit? MVG R.Quatroviel Ik denk dat je hier in het verkeerde deel van het forum zit Dit komt namelijk voor in Vice City, daar zie je opdezelfde manier een paar lijken in het water. Bij San Andreas zijn er slechts een paar Body bags in de desert. klik. Verder is er geen enkel teken van lijken in San Andreas, en overigens waren die lijken in het water al bekendt Reageren
Bling Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Weet je het zeker, dat je niet toevallig met GTA: Vice City in de war bent geraakt? Deze beschrijving doet mij namelijk sterk aan deze easter egg denken, die dus in het spel GTA: Vice City zit. In GTA: San Andreas heb ik nog nooit van een gelijkwaardige easter egg als deze gehoord. Tevens hoor je bij het melden van een easter egg altijd bewijsmateriaal te kunnen aantonen. Het liefst beeldmateriaal, zoals screens en/of filmpjes. Lees ter verduidelijking even de regels van het "Easter Egg forum" door. Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Maar in VC kan je niet zwemmen en hij heeft gezegd tijdens het zwemmen... Waar zag je dat ongeveer. Dan kunnen mensen kijken waar het was Reageren
Galiorix Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Zolang de topicstarter geen screens etc. heeft kunnen we hem niet geloven. Overigens kan je met een modificatie wél zwemmen in GTA Vice City dus het zou altijd nog kunnen dat ie in de war geraakt is met Vice City. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.