Jump to content

savegame

Recommended Posts

Geplaatst:

halo iedereen ik zoek een save game met alle horschoes en dat je dat politie uniform hebt van je vriendin.

ook wil ik dan heel graag uitleg hoe ik heb op de ps2 krijg

Geplaatst: (bewerkt)
halo iedereen ik zoek een save game met alle horschoes en dat je dat politie uniform hebt van je vriendin.

ook wil ik dan heel graag uitleg hoe ik heb op de ps2 krijg

Het aandeel PS2 savegames is er schaars, dus ik betwijfel of er een savegame met die eisen er is. Je vindt hier overigens twee 100% PS2 savegames, dus ik hoop dat het je wat lijkt. Hoe je je PS2 savegame ook op PS2 krijgt, wordt hier uitstekend uitgelegd. Veel plezier ermee!

Edit: Je zou eventueel ook nog je in het aanvraag-forum een eigen savegame van je kunnen uploaden, zodat iemand bijvoorbeeld alle Horseshoes voor je kan zoeken.

@Bigstijn: Hij bedoeld niet wanneer en hoe je kan daten, maar of je op die savegame een 100% relatie met de vriedinnen hebt. Dat weet ik overigens niet, fiegel5. Dat moet je zelf eens bekijken of anders kun je nauurlijk de maker even een PB sturen.

Bewerkt: door -Matthijs-
oke bedankt maar heb je bij 100% ook de vriendinnen 100%

Ik zag niet dat je een savegame wou, sorry voor het ongemak :)

Bewerkt: door Bigstijn
Geplaatst:

dit vond ik maar wat is die disck ofzo dat word me eerste keer

oke bedankt maar heb je bij 100% ook de vriendinnen 100%

Nee, geen enkele vriedin is benodigd voor de 100% je moet voor de missie 'Breaking The Bank At The Caligula's' Wel 35% met Millie hebben, zodat ze je de keycard geeft. Als je nog meer info over de 100% wil moet je hier kijken: 100% Checklist

ik wil de vriendinen juist hebben

Geplaatst:

Hier kan je kijken waar je je vriendinnen kan vinden, welke stats je nodig hebt. En waar je ze kan ontmoeten als je met ze hebt afgesproken. Dates. Hier kan je ook zien waar ze het liefst willen eten, dansen en hoe ze wil rondrijden. Soms kan er ook een vriendin waarmee je bijvoorbeeldt 45% hebt, en je hebt een andere van 30% waar je op dat moment mee date, dat je andere vriendin ineens uit de auto stapt en met je vriendin waar je mee aan het daten bent gaat vechten! Ik zou persoonlijk gewoon alle vriendinnen een voor een 100% behouden.

dus er is geen save game voor ps2 met vriendinen enales erbij (ook een nog duidlijkere uitleg

Ja, die zijn er. Voor allebij de versies, V1.00 en v2.00:

Hier heb je hem voor V1

Hier heb je hem voor V2.00

Hier zijn bij allebij met alle vriendinnen 100% Hoe kan ik zien welke versie ik heb?

V1: Staat nergens in het spel/menu.

V1.1: Staat in het Hoofdmenu/ Mainmenu.

V2.00: Staat ook in het hoofdmenu/ Mainmenu.

Edit: Ik zie dat je het voor de PS2 hebt, je zal een programmatje zoals 'Armax' (Cheatdevice) nodig hebben om het uittepakken (Encoden) Dan kan je het via Armax op je ps2 zetten.

Bewerkt: door Bigstijn

In de 100% PS2 savegames die je hier op het forum kan downloaden zijn voor alle vriendinnen de 100% behaald. Dus alle speciale pakken kan je in de garderobe vinden, dus ook het politie uniform. Aangezien beide savegames voor 100% zijn uitgespeeld zijn dus ook alle Horseshoes verzameld, zonder Horseshoes geen 100%. Tevens zitten bij beide savegames een 'readme' en/of 'leesmij' waarin wordt uitgelegd hoe je die savegame op je PS2 krijgt. Je moet wel even een savegame downloaden die correspondeert met jou versie van SA, UK PAL of UK PAL Platinum. En ik kan je alvast verklappen dat je voor beide savegames armax moet hebben om het te kunnen installeren.

Je vraagt om een duidelijke uitleg, wat moet er worden uitgelegd? Als het gaat om de savegames kan je dus alles in de bijgeleverde tekst-bestanden vinden (readme en/of leesmij). Let er trouwens ook op dat het om ingepakte bestanden gaat die je dus eerst even moet uitpakken met winrar of winzip.

Succes :sigaar:

Edit: Inmiddels heb ik de informatie bij mijn savegame wat uitgebreid, zodat duidelijk is wat er allemaal gedaan is.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...