Kruger Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Hallo , Ik ben van plan om zelf een voorkant voor mn GTA doosje te maken, met hetzelfde logo. Nou is mijn vraag, welk lettertype is het? Het gaat dus om de woorden Grand Theft Auto, en niet om San Andreas, want dat is Old English Text. Ik heb even een plaatje om het duidelijker te maken. Het gaat dus hierom, welk lettertype is het? Groeten, Kruger Reageren
Bigstijn Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 (bewerkt) Dit lettertype heet 'Pricedown' en het is op deze site te downloaden Hier nog even een link: klik ,als je niet weet hoe je lettertypes moet instaleren: 1) Ga naar deze computer/C/Windows, Dan zie je Fonts en plaats daar een kopie van het lettertype, en hij is geinstaleerdt Edit: Ook de lettertypes van Gta SA, Vice City zijn hier te vinden Bewerkt: 12 augustus 2007 door Bigstijn Reageren
Jorair Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 (bewerkt) Dat Lettertype heet Pricedown. Je kan het hier downloaden. Het is het vierde lettertype dat in die lijst staat. Je moet het bestand hier plaatsen: deze computer/c:/WINDOWS/fonts. EDIT: te laat Bewerkt: 12 augustus 2007 door Jorair Reageren
Kruger Geplaatst: 12 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Nou, kijk eens aan! In één keer goed! Hartelijk bedankt heren, het is goed gegaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.