jesse_gtalover Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 Hey, ik heb een server met mIRC, en die doet het helemaal, behalve dat alleen ik en geen anderen op mijn server kunnen. Heeft iemand een id hoe ik dit oplos? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 Hey, ik heb een server met mIRC, en die doet het helemaal, behalve dat alleen ik en geen anderen op mijn server kunnen. Heeft iemand een id hoe ik dit oplos? Kijk ten eerste effe in de andere topics hierover. Waarschijnlijk heb je een firewall waardoor andere niet met je kunnen connecten. Ook moet je even doorgeven wat je goede IP is. Wat jouw IP is kan je zien op http://www.watismijnip.nl/ Zijn er nog foutmeldingen of kan je nog wat meer vertellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesse_gtalover Geplaatst: 24 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 (bewerkt) Ik laat mensen gewoon probere om te connecte, maar dat lukt ze niet . Hoe kan ik trouwens die firewall uitschakele? Ik heb een speedtouch ADSL modem. Mijn ip is: 84.80.125.128 HELP IEMAND ME NOG??? :angry: <_< Bewerkt: 24 december 2004 door jesse_gtalover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesse_gtalover Geplaatst: 24 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 sorry voor het dubbelposten, maar waarom helpt niemand me meer??? <_< <_< <_< <_< <_< <_< <_< <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 sorry voor het dubbelposten, maar waarom helpt niemand me meer??? <_< <_< <_< <_< <_< <_< <_< <_< Omdat je niet goed genoeg uitlegd dat je probleem is! Krijg je foutmeldingen? Wat voor speedtouch ADSL modem heb je? Wat voor Firewall heb je? Wat heb je al geprobeerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesse_gtalover Geplaatst: 25 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 sorry voor het dubbelposten, maar waarom helpt niemand me meer??? <_< <_< <_< <_< <_< <_< <_< <_< Omdat je niet goed genoeg uitlegd dat je probleem is! Krijg je foutmeldingen? Wat voor speedtouch ADSL modem heb je? Wat voor Firewall heb je? Wat heb je al geprobeerd? Ik heb een Microsoft Firewall, die zit automatisch bij Windows XP. Over de modem kan ik op het moment geen info geven, mijn vader slaapt nog en ik weet het niet. Dat vraag ik nog wel. Geen foutmeldingen, alleen in de MTA client: Connecting.... Disconnected: Connection timed out. Dat gebeurt dus bij anderen als ze proberen met mijn server te connecten. Ik heb nog niks geprobeerd, want iemand anders heeft de server voor mij opgezet via Hulp op afstand van MSN en hij weet het probleem ook niet. Ik hoop dat je hier wat aan hebt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Je draait zelf toch server? Dan als je bij jezelf connect via localhost of 10.0.0.127 moet jij iedergeval in je eentje kunnen spelen. Dat andere niet kunnen spelen dat kan aan een firewall liggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesse_gtalover Geplaatst: 27 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Je draait zelf toch server?Dan als je bij jezelf connect via localhost of 10.0.0.127 moet jij iedergeval in je eentje kunnen spelen. Dat andere niet kunnen spelen dat kan aan een firewall liggen. ja, ik kan er zelf op spele, maar ut is natuurlijk de bedoeling dat andere er ook op kunne spele??? Hoe schakel ik die firewal dan uit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Heb je een router? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesse_gtalover Geplaatst: 28 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 (bewerkt) Heb je een router? nee, ik heb maar 1 computer, dusss... Waarom geeft niemand meer antwoord???? :( Bewerkt: 31 december 2004 door jesse_gtalover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fusion Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2005 ik heb het zelfde probleem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2005 Ik ook. Ik heb alles goed gedaan en elke keer komt er als ik wil connecten : Connecting Disconnected: Connection timed out. Ik log dan ook in met de admin server. Kan iemand mij please helpen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2005 (bewerkt) Hebben jullie een router? Zo niet: Zet firewall uit. Zo ja: Zet poort 2003 en 4003 open. Bewerkt: 3 januari 2005 door Jarno Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2005 Hey, ik heb een server met mIRC, en die doet het helemaal, behalve dat alleen ik en geen anderen op mijn server kunnen. Heeft iemand een id hoe ik dit oplos? Kijk ten eerste effe in de andere topics hierover. Waarschijnlijk heb je een firewall waardoor andere niet met je kunnen connecten. Ook moet je even doorgeven wat je goede IP is. Wat jouw IP is kan je zien op http://www.watismijnip.nl/ Zijn er nog foutmeldingen of kan je nog wat meer vertellen. Check eens als je alles uit mijn tut gedaan hebt: Hoe maak ik een server voor mta vc ? Zorg ervoor dat je zeker de nieuwste versie van mta hebt. Eerst leer je best hoe je mta speelt. Daar voor kan je terecht op het gtagames.nl forum 1. Ga naar de mta vc website daar zie langsboven win32 server staan. Klik daar op. 2. Dan sla je het op op je bureaublad. 3. Maak ergens op je computer een mapje met de naam hoe je server moet heten. Sleep Het mapje MTA server in je mapje van je server 5. Open het bestand ‘mtaserver.config’ met kladblok of notepad. Doe nu het volgende: In dit bestand kan je ook verschillende andere dingen veranderen zoals de max players random weer enz. Ergens zie je ook adminpass en admin plus pass staan. Vul daar een paswoord in. Met dat paswoord kan je later je admin tool starten. Sluit het bestand en sla het op. 6. Open het mapje mta server, daar zie je ergens ‘mta server.exe’ staan. Open dat. Nu ligt je server aan. Je kan dus nu spelen op je server. Om het welkomsbericht te veranderen moet je het bestand MOTD.txt openen met kladblok of notepad, de tekst die er staat verwijderen, je eigen tekst typen en opslaan. De admintool zit in het menu start, programma's, multi theft auto 0.4.1,server en admin, en daar zie je de admin tool staan. Om in te loggen: username=je nickname password=wachtwoord die je in mtaserver.config hebt getypt. port=daar moet je 4003 invullen Host=Je IP adres. of de host van je server. Veel plezier met je server ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesse_gtalover Geplaatst: 7 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 (bewerkt) Heel erg bedankt, robienske. Ik heb nog 2 problemen: hoe krijg ik mijn server in ase te zien? ik heb in server.conf al bij ASE enabled gedaan, maar hij staat helemaal niet in ase. Ten tweede: mensen kunnen er nog steeds niet in, ook al staat de firewall uit. Greetzz, Jesse Bewerkt: 7 januari 2005 door jesse_gtalover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.