Amfetamientje Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 hey mensen ik heb een gek probleempje , mijn internet valt elke dag heel ff uit om 11:47, het lijke korte spikes ofzow maar als ik bv Counterstrike speel wordt ik er wel net mooi uitgegooid... En voordat CS dan is afgeloten loopt me internet weer... Heel soms duurt het ook langer dan moet ik ff me modem aan/uit doen... weet iemand wat het kan zijn"? Reageren
TheGuardian Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Hey Plantebak, Controleer anders eens het volgende. Ga via start->configuratiescherm->systeem, dan tabblad hardware, knop apparaatbeheer naar je apparatenlijst. Zoek daarin je netwerkkaart op en klik erop met je rechtermuisknop. Als er dan een tabblad energiebeheer is, controleer of daar de optie "apparaat uitschakelen om energie te besparen" is uitgevinkt. Indien niet moet je deze even uitvinken en dan zal dit normaal wel kunnen helpen. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 12 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 je hebt het perfect uitgelegt, ik denk dat dit het idd is ja nu maar wachten tot morgen en (vroeg) opstaan voor 11:47 om ff te CSe en te kijken of hij weer uit valt iig bedankt man vandaag was het internet er weer uitgevallen, dus het heeft niet geholpen... vind ik toch wel een beetje gek... iemand nog andere ideeen? >>> Door Preddy: Editten svp<<< Reageren
TheGuardian Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Raar.. Is het elke dag op hetzelfde tijdstip? Anders moet je eens nakijken of dat dat niet zo ingestelt is dat het op dat tijdstip uitvalt automatisch. Sommige mensen doen dat als ze elke dag hun pc dag en nacht aan hebben staan zodat hun server dan effe kan afkoelen en dan effe uit is en erna weer aanspringt. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 13 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 heb jij een id waar ik dat kan vinden? Reageren
TheGuardian Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Probeer anders eens het volgende als morgen je internet weer uitvalt Ga naar start en klik dan op uitvoeren en typ daar cmd (voor win2k/xp) / command (voor win9x/me) Er opent dan een Dos schermpje. In dat schermpje moet je even het volgende doen: ipconfig /all Je moet even kijken of je dan een ip hebt. Indien je deze niet hebt is firefox blijkbaar erg verkeerd geconfigureert. Het IP dat je ziet staan bij default gateway is die van je router die je dan eventjes moet noteren of onthouden. Ping www.google.nl Ping [IP van je router] Ping [Ip van je PC] Als je internet gewoon werkt moet je bij alle 3 de pings 4x reply krijgen. Vertel me morgen bij welke stap het fout ging zodat ik weet of pingen via je router wel gaat of niet. Indien het niet werkt is de verbinding tussen jouw router en pc ook verbroken en dan denk ik ook niet dat het probleem bij jouw computer of internetverbinding ligt maar aan je router. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.