Kaneda1 Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 hallo, vandaag wou ik SA MP spelen maar toen kreeg ik een internal error. Dus toen ging ik kijken in C:\..\..\GTA San Andreas en merkte ik op dat de map leeg was, het enige wat er over was was SA MP en de mappen die normaal in die map zijn. Dus wou ik SA opnieuw installeren, maar toen kreeg ik dit i.p.v. de gewone startscherm met opties dus ik weet niet hoe ik SA nu kan installeren? Ik heb snel hulp nodig. alvast bedankt m.v.g. Kaneda Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Als ik het goed begrijp krijg je dat als je je DVD in de speler stopt? Ga eens naar 'start' > 'deze computer'. Als het goed is moet bij de stations met verwisselbaar medium een GTA: SA icoontje komen. Klik daar met je rechtermuisknop op, en kies voor 'automatisch afspelen'. Als het goed is moet dan de autorun starten, waarmee je hem kan installeren. Tevens lijkt het me slim om even te kijken of GTA wel in zijn geheel verwijderd is. Verwijder eerst wel even de spelmap van GTA San Andreas. Deze is waarschijnlijk hier te vinden: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games'. Nadat je dat gedaan, hebt verwijder je de rest met Regcleaner. Dat is een progamma met eigenlijk hetzelfde als de software verwijderen optie van het configuratiescherm. Download het progamma even en start hem dan. Vink dan alle opties aan die met Rockstar Games en vooral GTA San Andreas te maken. Let er s.v.p. wel even op wat je precies van Rockstar Games gaat verwijderen. Heb je alles aangevinkt, klik dan onderin op 'selectie verwijderen'. Ga dan naar het tabblad 'reservekopieën' en verwijder hetgeen daar staat. Stop je CD er dan weer, wacht op de autorun en probeer GTA weer te installeren. Reageren
Kaneda1 Geplaatst: 12 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 (bewerkt) Als ik het goed begrijp krijg je dat als je je DVD in de speler stopt? Ga eens naar 'start' > 'deze computer'. Als het goed is moet bij de stations met verwisselbaar medium een GTA: SA icoontje komen. Klik daar met je rechtermuisknop op, en kies voor 'automatisch afspelen'. Als het goed is moet dan de autorun starten, waarmee je hem kan installeren. het dikke gedeelte is het probleem... als ik em erin doe gaat ie automatisch naar de verwisselbaar medium. En als ik doe wat jij zegt dan gebeurd en niks. en er is geen GTA SA icoontje.. alleen maar een DVD en er staat DVD-Rom Bewerkt: 12 augustus 2007 door Kaneda1 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 het dikke gedeelte is het probleem... als ik em erin doe gaat ie automatisch naar de verwisselbaar medium.En als ik doe wat jij zegt dan gebeurd en niks. en er is geen GTA SA icoontje.. alleen maar een DVD en er staat DVD-Rom Als hij niets doet, dan lijkt me dat er iets mis is met je DVD. Zeker als hij enkel een icoontje van de DVD blijft houden. Maak je DVD dus voor de zekerheid even schoon, het kan zijn dat er stof of andere rotzooi op zit. Hijg er even op, en maak hem dan schoon met een zacht doekje. Je kunt hem eventueel wat grondiger schoonmaken door een beetje water te gebruiken. Een andere optie is een eventuele brander of andere speler die eronder zit. Als je die hebt, kun je die ook proberen. Ik neem aan dat je speler andere DVD's wel gewoon laadt? Want dan kunnen een probleem daar uitsluiten. (Heb je overigens de optie van Regcleaner al gebruikt?) Reageren
Kaneda1 Geplaatst: 12 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 het dikke gedeelte is het probleem... als ik em erin doe gaat ie automatisch naar de verwisselbaar medium.En als ik doe wat jij zegt dan gebeurd en niks. en er is geen GTA SA icoontje.. alleen maar een DVD en er staat DVD-Rom Als hij niets doet, dan lijkt me dat er iets mis is met je DVD. Zeker als hij enkel een icoontje van de DVD blijft houden. Maak je DVD dus voor de zekerheid even schoon, het kan zijn dat er stof of andere rotzooi op zit. Hijg er even op, en maak hem dan schoon met een zacht doekje. Je kunt hem eventueel wat grondiger schoonmaken door een beetje water te gebruiken. Een andere optie is een eventuele brander of andere speler die eronder zit. Als je die hebt, kun je die ook proberen. Ik neem aan dat je speler andere DVD's wel gewoon laadt? Want dan kunnen een probleem daar uitsluiten. (Heb je overigens de optie van Regcleaner al gebruikt?) 1. ik heb em schoon gemaakt 2. ook grondig met speciaal schoonmaak middel voor DVD's en CD's 3. ik heb geen andere speler 4. alle andere werken wel 5. er zitten best wel veel krasjes op de DVD maar ik heb er nog nooit problemen mee gehad 6. zou het kunnen zijn dat er een virus verstopt zit in mn PC die .dat, .img en allerlei andere dingen uit die map steelt? maar vreemd genoeg mis ik alleen de files in die map met SA (beide mappen met SA, 1 met mods zonder SAMP en 1 zonder mods met SA) en beide missen alle benodigde files. 7. ja ik heb regcleaner gebruikt.. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 (bewerkt) Als jij vermoed dat je een virus op je PC hebt, raad ik je aan direct maar het zeker voor het onzeker te nemen en gewoon even Hitman Pro te downloaden. Het beste is om direct te scannen en gewoon even bij je PC weg te lopen, zodat Hitman zijn werk kan doen. Overigens denk ik wel dat de kans erg groot is dat het aan je DVD ligt. Als hij de autorun niet pakt, betekent dat meestal al dat er iets mis is met je DVD. En als er dan ook nog allerlei krasjes opzitten, wordt de kans natuurlijk alleen maar groter dat je DVD defect is of in ieder geval slecht functioneerd. Bewerkt: 12 augustus 2007 door -Matthijs- Reageren
Joriz Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Je hebt je GTA San Andreas Playstation 2 DVD erin gedaan en niet de PC versie. Enkel de PC versie kan je op je computer installeren. Reageren
Kaneda1 Geplaatst: 12 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 ja dat heb ik net gemerkt toen ik mijn DvD bekeek damn ik ben dom Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.