Donald-Duck Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Soms instaleer ik een auto, ik doe precies wat er in de readme staat. Dan start ik gta op, probleemloos tot dan toe, maar kom ik die auto tegen, dan loopt hij vast. Een voorbeeldauto daarvan is deze auto. De allerbovenste is het. Wie weet wat ik hier aan kan doen, of welke patch ik moet gebruiken Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Soms instaleer ik een auto, ik doe precies wat er in de readme staat. Dan start ik gta op, probleemloos tot dan toe, maar kom ik die auto tegen, dan loopt hij vast. Een voorbeeldauto daarvan is deze auto. De allerbovenste is het. Wie weet wat ik hier aan kan doen, of welke patch ik moet gebruiken Dat is een probleem die ik zo nu en dan best vaak tegenkom. Volgens mij ligt dat gewoon aan de mod zelf, en is er niet echt veel aan te doen. De kans is natuurlijk aanwezig dat je toch iets over het hoofd ziet bij de installatie. Als de overige (car)mods het gewoon doen, lijkt me de kans groot dat het puur aan de mod ligt. Overigens is dat voertuig geconverteerd uit een ander spel, dat zal mijns inziens dus ook eerder en sneller problemen geven. Reageren
joppie Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 (bewerkt) Ja, dat heb ik nu ook met een vliegtuig (AT400), als ik maar in de buurt van het vliegveld kom slaat ie vast. Ik had t net ook toen ik net me huis uit was. Denk dat ik m tog maar ffies opnieuw ga installeren EDIT: Bij mij werkt ie weer als eerst.. (zonder mod) Bewerkt: 12 augustus 2007 door joppie Reageren
swallav Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Ja inderdaad. Die van mij loopt ook vast. Is er een manier om er snel achter te komen waar de fout zit want ik heb er nogal wat auto's in verandert en weet dus niet zeker welke het niet meer doet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.